کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طرح مشکلات چهارمحال و بختیاری در دیدار نمایندگان استان با رئیس جمهور و رئیس مجلس

تاکید رئیس جمهور بر توقف احداث تونل گلاب 2

30 ارديبهشت 1393 ساعت 12:48

اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس و در نشست های جداگانه، با رییس جمهور دیدار و گفتگو کردندرئیس جمهور در این دیدار بر توقف احداث تونل گلاب 2 تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، رییس جمهور، در این نشست با تاکید بر اجرای دستور وزیر نیرو مبنی بر تعطیلی ساخت تونل های بهشت آباد و گلاب ۲ قول داد، بخشی از اعتبارات تکمیل زیرساخت ها و اجرای طرح های مختلف در چهارمحال و بختیاری تامین شود .

روحانی گفت: مطالعات اجرای طرح اشتغالزا در یکی از بخش های صنعتی، کشاورزی و یا عمرانی در چهار محال و
بختیاری پیش از سفر هیئت دولت به این استان شروع می شود .

پیگیری توقف ساخت تونل بهشت آباد و گلاب ۲ ، تامین اعتبارات اجرای طرح های نیمه تمام عمرانی، کشاورزی،خدماتی و بهداشتی استان، اتمام راه آهن و توسعه فرودگاه بین المللی شهرکرد از مهمترین موضوع های این نشست بود.

نمایندگان مردم استان در مجلس همچنین، چالش های انتقال آب بین حوزه ای از چهار محال و بختیاری به استانهای همجوار را مطرح و بر رفع مشکلات ناشی طرح های در دست اجرا تاکید کردند .

مشکلات تقسیمات کشوری، پیشنهاد راه اندازی بخشداری در کیار شرقی و چالش های بخش مشایخ نیز با حضور رییس جمهور و معاونان وی بررسی شد .

همچنین جمعی از اعضای کمیته صیانت ازآب چهار محال و بختیاری و اعضای مجمع نمایندگان در دفتر رییس مجلس شورای اسلامی تشکیل جلسه دادند و مقرر شد تکلیف ساخت تونل های بهشت آباد و گلاب ۲ هرچه سریعتر تعیین نهایی شود.
انتهای خبر/ح


کد مطلب: 14610

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14610/تاکید-رئیس-جمهور-توقف-احداث-تونل-گلاب-2

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir