کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست جدیدکمیته امداد بروجن معرفی شد

30 ارديبهشت 1393 ساعت 11:27

صبح امروز در آئینی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال وبختیاری ومسئولین شهرستانی نوروز علی نصر به عنوان سرپرست کمیته امداد بروجن معرفی شد.


به گزارش جهانبین به نقل ازکلار،ابوالقاسم رستگار در آیین معارفه سرپرست کمیته امداد بروجن گفت:فلسفه وجودی تشکیل کمیته امداد به واسطه مدیریت جهادی بود که به صورت رسمی در سال ۱۳۵۷ به دستور امام خمینی(ره) تشکیل شد.

وی با بیان این که تغییر مدیریت در سازمان پویایی بو جود می آورد گفت:جا به جایی مدیر به معنای نفی مدیر قبلی نیست.

رستگار افزود:پرهیز از تکبر و تحقیر،عدم تزلزل در برابر تملق گویان،صیانت از منافع محرومین،ارتقای فرهنگ وعشق به کار در ایجاد مدیرت جهادی موثر است.

یکی از اساتید حوزه ودانشگاه هم در این آیین با اشاره به حدیثی از امام جعفر صادق(ع) گفت:کسی که در جهت تامین نیازهای برادرش باشد خداوند هم به او عنایت دارد.

سید محمد تقوی ادامه داد:کسی که بتواند دیگری را وادار کند تا نیازهای برادر دینی خود را مرتفع کند ثواب او غیر از کسی است که نیاز او را برطرف کرده است.

مدیر سابق کمیته امداد بروجن هم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد۱۰۰ ماهه خود افزود:بدون شک رسالت خدمت رسانی به جز با حمایت های مسئولین میسر نمی شود.

علیار کیانی بیان کرد:در خصوص مشارکت های مردمی در مجموعه ادارات و صنعتی شهرستان یک رابط نیکوکار در نظر گرفته ایم که امیدوارم نتایج نهایی آن در آینده میسر شود.

امام جمعه شهر بروجن هم در این مراسم ضمن بیان این که یکی از فعالیت های دفاتر ائمه جمعه مربوط به افراد آسیب پذیر می شود گفت:ما به صورت غیر رسمی شاخه ای از کمیته امداد و بهزسیتی هستیم.

غلامعلی حسین نژادیان تاکید کرد:مسئولین در هر رده ای که هستند اهداف و آرمانهای انقلاب را در نظر داشته باشند.

در این مراسم طی حکمی نوروز علی نصر به عنوان سرپرست کمیته امداد بروجن منصوب و اززحمات علیار کیانی مدیر سابق کمیته امداد بروجن تقدیر شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 14597

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14597/سرپرست-جدیدکمیته-امداد-بروجن-معرفی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir