کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان مددجوی اردل

27 ارديبهشت 1393 ساعت 12:19

مدیر کمیته امداد شهرستان اردل از پرداخت بیش از 8 میلیلون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان خانواده های نیازمند این شهرستان خبرداد.


به گزارش جهانبین نیوز، نصرت الله موسایی دقایقی پیش در گفت وگو با خبرنگار هفت چشمه اظهارداشت:امروز خانواده ها نسبت به نیازی که دارند با اولویت توانمندی و اشتغال وارد می شویم و این خانواده ها را تحت پوشش قرار می دهیم.
موسایی پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان را یک امر مهم ویک تکلیف در نهاد مقدس کمیته امداد بیان کرد و افزود:به تعداد۳۹خانواده تحت حمايت اين نهاد کمک هزينه تحصيلی پرداخت شد که این مبلغ بالغ بر ۸ميليون و۲۰۰ هزار ريال به اين خانواده ها بوده است.
وی اذعان داشت:در يك سال گذشته ۴۷ ميليون ريال كمك موردی به نيازمندان اين شهرستان پرداخت شد که این اين اقدام به منظور رفع مشكلات زندگی مددجويان اجرا می شود .
موسایی همچنين خاطر نشان كرد حاميان طرح اكرام و ايتام و محسنين در سال گذشته كمك های خود را در قالب طرح های كمك هزينه جهيزيه و كمك به نيازمندان اهدا كردند.
این مقام مسئول گفت:پارسال به همت حاميان اكرام و محسنين شهرستان اردل خدمات ويژه ای به مددجويان تحت حمايت ارايه شده است که اين خدمات از قبيل كمك هزينه جهيزيه،تعمير و وديعه مسكن،درمان،خريد پوشاك،لوازم خانگی،ذبح گوسفند و كمك معيشتی بوده است.
موسايی گفت:كمك های اهدايی جمعا بالغ بر ۴ميليارد و۳۵۰ ميليون بر آورد شده است.
انتهای پیام


کد مطلب: 14527

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14527/پرداخت-کمک-هزینه-تحصیلی-دانش-آموزان-مددجوی-اردل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir