کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطیب جمعه بروجن:

جمعیت از ارکان اقتدار نظام است/از سیاست کاهش جمعیت جلوگیری شود

26 ارديبهشت 1393 ساعت 16:30

خطیب نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری در رابطه با پیر شدن ملت ایران وکاهش جمعیت گفت:اگر جوانان در میدان دفاع مقدس نبودندنمی توانستیم بر دشمن غلبه کنیم.


به گزارش جهانبین به نقل از کلار،حجت الاسلام غلامعلی حسین نژادیان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی گفت:نسل جوان را باید حفظ کرد خانواده‌ها و جوانان باید تولید مثل را افزایش دهند.

حسین نژادیان ضمن بیان این که بانک ها به دنبال تجارت وسود آوری هستند تاکید کرد:شرایط ازدواج برای جوانان باید مهیا شود تا بتوانند باگرفتن وام های کم بهره تشکیل زندگی دهند.

وی با اشاره به روز یکم خرداد آغاز محاصره اقتصادی جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکای جنایتکار افزود:امام خمینی (ره)این محاصره اقتصادی را هدیه الهی دانست وگفت تمام نیازهایمان باید توسط خودمان بر طرف شود وبتوانیم به تولید داخلی دست یابیم.

خطیب جمعه شهر بروجن ادامه داد:اعتکاف یک عمل عبادی پر جاذبه است که خوشبختانه بعد از انقلاب با ایجاد بعد فرهنگی فضای کشور را عطر آگین ساخت.

حجت الاسلام حسین نژادیان با اشاره به روز ۲۶ اردیبهشت ارتحال آیت الله عظمی بهجت گفت:نمازهای جماعت توام با ناله ایشان بسیار شور انگیز بود.

وی ضمن قرائت روایتی از امام علی(ع) خطاب به نماز گزاران گفت:شخصی که با سکوت و آرامش قبل از امام جمعه حاضر شود جزء نماز گزاران واقعی محسوب می شود.


انتهای پیام/ح


کد مطلب: 14502

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14502/جمعیت-ارکان-اقتدار-نظام-سیاست-کاهش-جلوگیری-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir