کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعزام 650 زائر فارسانی به مرقد امام خمینی (ره) در نیمه خرداد امسال

24 ارديبهشت 1393 ساعت 12:54

فرماندار و رییس ستاد بيست و پنجمين سالگرد ارتحال حضرت امام (ره )گفت: امسال ۶۵۰ زائر با ۱۹ اتوبوس به مرقد مطهر امام خميني (ره) اعزام می شوند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، فیروز احمدی افزود: برپايي نمايشگاه و برگزاري سالگرد رحلت امام درسه بخش مركزي، باباحيدر و جونقان همراه با مداحي و عزاداري و تبيين انديشه هاي سياسي و استكبار ستيزي امام خميني دراين مجالس و فعال شدن ۱۶ كميته اجرايي در برگزاري هرچه باشكوهتر شدن سالگرد امام از اهم مصوبات اين جلسه بود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی، به رهبری امام خمینی(ره) پس از گذشت ۱۴۰۰ سال از بعثت رسول مکرم اسلام(ص) توانست اسلام را به عرصه حکومت بازگرداند، امام عظیم الشان با آن تدبیر، درایت و هدایت الهی توانست با کمک ملت بزرگ ایران و اهدای دهها هزار شهید و جانباز حکومت اسلامی را محقق کند و امروز ۳۶ سال از آن روز می گذرد.

وی خطاب به برگزار کنندگان مراسم اعزام به حرم امام راحل افزود: زحماتی که شما در ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) می کشید به دلیل آنکه در جهت اعتلای ترویج اندیشه های امام راحل (ره) به عنوان احیاگر اسلام ناب محمدی است، ارزش بسیاری دارد.
انتهای خبر/ح


کد مطلب: 14425

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14425/اعزام-650-زائر-فارسانی-مرقد-امام-خمینی-ره-نیمه-خرداد-امسال

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir