کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعتکاف امسال با رویکرد مهدویت برگزار می شود

بام ایران خبر , 24 ارديبهشت 1393 ساعت 7:52

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری: اعتکاف امسال با رویکرد مهدویت برگزار می شود و در این خصوص ۷۰۰۰ نسخه کتاب با عنوان سه روز برای او بین معتکفین استان توزیع می شود.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام رحمت‌الله اروجی ضمن تشریح برنامه های امسال اعتکاف در استان از شکل گیری ساختار تفصیلی ستادهای اعتکاف استان و شهرستان ها و مساجد خبر داد.

اروجی افزود: علاوه بر شکل گیری ستاد اعتکاف استان در ۹ مرکز شهرستان ستاد اعتکاف شهرستان و در مساجد برگزار کننده اعتکاف ستاد اعتکاف مساجد شکل گرفت.

وی بیان داشت: چهارمحال و بختیاری از معدود استان هایی است که سامانه جامع ثبت نام معتکفین را راه اندازی کرده است.

اروجی اذعان داشت: امسال ۱۲۵ مسجد شامل ۶۵ مسجد ویژه اعتکاف خواهران، ۳ مسجد برای اعتکاف دانشجویی و ۲ مسجد مختص اعتکاف دانش آموزی آمادگی برگزاری مراسم معنوی اعتکاف را دارند.

وی با اشاره به ویژه برنامه هایی که در اعتکاف امسال برگزار می شود تصریح کرد: اعتکاف امسال با رویکرد مهدویت برگزار می شود و در این خصوص ۷۰۰۰ نسخه کتاب با عنوان سه روز برای او بین معتکفین استان توزیع می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ویژه نامه استقبال از ضیافت اعتکاف، توزیع هدایای فرهنگی، برگزاری مسابقه زنده رادیویی، طرح با قرآن در زلال اعتکاف، پاسخگویی به سوالات شرعی و اعتقادی و تلاوت جمعی سوره حدید و سخنرانی اساتید کشوری و استانی را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در اعتکاف عنوان کرد.

اروجی گفت: مهلت ثبت نام برای اعتکاف تا ساعت ۱۸ روز ۲۲ اردیبهشت می باشد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 14420

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14420/اعتکاف-امسال-رویکرد-مهدویت-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir