کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار در نشست مشترک اعضاء کمیسیون عمرانی مجلس و مدیران دولتی استان

۱۸۵۰ پروژه دولتی نیمه کاره در چهارمحال و بختیاری به جای مانده است

قدس آنلاین , 22 ارديبهشت 1393 ساعت 10:39

اتمام و بهره برداری از راه آهن شهرکرد و اتمام و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام استان، رضایتمندی مردم از نظام و مسئولان را به همراه خواهد داشت.


به گزارش جهان بین نیوز، استاندار چهار محال و بختیاری شامگاه یکشنبه در نشست مشترک مدیران ارشد دولتی استان با رئیس و اعضای کمیسیون عمرانی مجلس گفت: ۱۸۵۰ پروژه نیمه کاره دولتی بر جای مانده که امیدواریم با همکاری نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و به ویژه کمک و مساعدت رئیس محترم کمیسیون عمرانی در مجلس و اعضاء محترم با رایزنی های فشرده و تاثیر گذار با وزرای محترم و شخص معاون نظارت و راهبردی ریاست جمهوری جناب آقای دکتر محمد باقر نوبخت بتوانیم بودجه های لازم و مورد نیاز را برای اتمام این پروژه ها اختصاص داده و شاهد رشد و شکوفایی استان چهار محال و بختیاری در دولت تدبیر و امید باشیم.


قاسم سلیمانی با انتقاد شدید از نیمه تعطیل بودن فرود گاه بین المللی شهرکرد گفت: پروازهای فرودگاه شهرکرد که حذف شده باید از سر گرفته شود و باند فرودگاه توسعه یابد، مشکلات بیمارستان ها، انتقال آب بن- بروجن، فاضلاب های شهری و مباحث مربوط به انتقال آب بین استانی نیز باید مورد توجه کمیسیون عمران مجلس قرار گیرد.

سلیمانی تاکید کرد: تونل چری، راه، دشتک - بازفت - مسجد سلیمان، جاده شهرکرد - ناغان -کارون ۴ - ایذه، بن - داران، لردگان - رامهرمز، راه آهن و جاده های اصلی و فرعی استان باید مورد توجه و عنایت ویژه کمیسون عمران قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: استان چهارمحال و بختیاری استعداد و ظرفیت خوب و گسترده ای برای توسعه گردشگری ، کشاورزی و دامپروری دارد، و باید از این پتانسیل های موجوده نهایت استفاده و بهره برداری لازم را به عمل آورد.

رئیس شورای اداری استان با بیان اینکه شکوفایی این استعدادها نیازمند سرمایه گذاری و تامین زیرساخت هاست تا در استان مشکل بیکاری جوانان حل شود و زمینه اشتغال هزاران جوان و نوجوان فراهم شود،به دلیل اینکه در این استان پروژه هایی متعددی با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد وجود دارد که محدودیت تامین اعتبار یا مشکلات زیرساختی مانع از بهره برداری این طرح ها شده است.

نماینده عالی دولت در خاتمه افزود: چهارمحال و بختیاری در توسعه راه های روستایی دررتبه پایینی در کشور قرار دارد و توسعه این راه ها در استان ضروری است،وی همچنین خاطر نشان ساخت اتمام و بهره برداری از راه آهن شهرکرد و اتمام و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام استان، رضایتمندی مردم از نظام و مسئولان را به همراه خواهد داشت.


کد مطلب: 14408

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14408/۱۸۵۰-پروژه-دولتی-نیمه-کاره-چهارمحال-بختیاری-جای-مانده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir