کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امروز؛

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری معرفی شد

20 ارديبهشت 1393 ساعت 15:05

ناصر افشین امروز در مراسمی به عنوان مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری منصوب و معرفی شد.


به گزارش جهانبین نیوز، معاون امورعمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری در این آیین، مشارکت مردم و حمایت از بخش خصوصی در اجرای طرح های گازرسانی را از ضرورت های کاری این شرکت عنوان کرد.

ˈگودرز امیریˈ افزود: چهار ایستگاه و بیش از ۹۰ کیلومتر خطوط انتقال گاز ملی از چهارمحال و بختیاری می گذرد که مشکلات عدیده ای را برمردم مناطق محدوده خود تحمیل کرده است.

به گفته وی، مردم روستاهایی که خط انتقال گاز ملی از آن می گذرد از بسیاری از امکانات اولیه محرومند که باید از سهم عوارض و مالیات بر ارزش افزوده بهره مند شوند.

امیری ادامه داد: طرح های گازرسانی به روستاهای شهرستان های لردگان، کوهرنگ و اردل در سال جاری باید شتاب گیرد تا ساکنان جنگل ها به قطع جنگل های بلوط مجبور نشوند.

مدیرعامل سابق شرکت گاز چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین گفت: ۹۹.۵ درصد جمعیت شهری و ۷۷ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار است.

ˈاسماعیل هیبتیانˈ اظهار داشت: سال گذشته در این استان، یک میلیارد و ۱۱۲ میلیون مترمکعب گاز مصرف شد.

به گفته وی، ۶۲ درصد مصرف گاز در چهارمحال و بختیاری خانگی، هشت درصد تجاری و صنایع، ۱۸ درصد کشاورزی و جایگاه های سوخت و مابقی در بخش حمل و نقل است.

شرکت گاز چهارمحال وبختیاری به ۲۵۲ هزار و ۴۴۲ مشترک شهری و روستایی، ۹۳۷ مشترک صنعتی و کشاورزی و ۳۴ ایستگاه CNG خدمات ارائه می کند.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 14372

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14372/مدیرعامل-شرکت-گاز-چهارمحال-بختیاری-معرفی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir