کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توجه مسئولین به اقامه دین خدا واحیای عدالت/مسئولین حکومتی دنبال منش اشراف گرایانه نباشند

20 ارديبهشت 1393 ساعت 13:44

خطیب نماز جمعه شهر بروجن با بیان این که توجه مسئولان باید به سمت محرومان،مستضعفان،اقامه دین خداواحیای عدالت باشد گفت:مسئولان حکومتی نباید منش اشراف گرایانه داشته باشند.


به گزارش جهانبین به نقل ازکلار،حجت الاسلام غلامعلی حسین نژادیان با اشاره به آغاز ایام اعتکاف رجبیه، گفت:معتکفین در این سه روز مراقب باشند که برنامه های جمعی خلوت رحمانیشان را برهم نزند.

حسین نژادیان ضمن گرامیداشت ۱۳ رجب روز ولادت حضرت علی (ع) افزود:الگوی حکومتی ما نتیجه خون هزاران شهیدو حکومت حضرت علی ابن ابی طالب است.یکی از ویژگی های حضرت علی(ع) رعایت عدالت فردی و اجتماعی بود.

وی ضمن بیان این که حضرت علی (ع) دارای ویژگی های شاخصی بودند تاکید کرد:باید این شاخص ها را ولو کمرنگ در زندگی اجرا کنیم.

خطیب جمعه شهر بروجن با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ادامه داد:پدیده اعتکاف یکی از رویش های انقلاب است و حضور بی نظیرجوانان دراین مراسم از برکات و رویش های انقلاب است.


وی با اشاره به روز ۲۵ اردیبهشت ماه وفات حضرت زینب کبری (س)گفت:رفتار،منش و افشاگری های به جایش مانند حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) بود که با خطبه های آتشین یزید و یزیدیان را رسوا کرد.

حسین نژادیان در پایان با اشاره به خطر آفرینی ماهواره متذکر شد:با توجه به این که آمار طلاق ها،بزهکاری ها،هنجار شکنی هاوبدحجابی ها در جامعه ایجاد خطر کرده،باید مواظب گرداب دشمن باشیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 14341

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14341/توجه-مسئولین-اقامه-دین-خدا-واحیای-عدالت-حکومتی-دنبال-منش-اشراف-گرایانه-نباشند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir