کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بادامچیان درمجمع اصولگرایان استان:

دشمنان نظام درصدد رخنه در انتخابات خبرگان هستند

16 ارديبهشت 1393 ساعت 23:51

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: بسیاری فتنه‌گران، دشمنان داخلی و خارجی نظام در تلاش برای رخنه در این انتخابات هستند وسعی دارند حداقل 5 گزینه از گزینه های خود را وارد این مجلس کنند.


به گزارش جهانبین نیوز، اسدالله بادامچیان در همایش اصولگرایان شهرکرد بر ضرورت تحقق شعار سال از سوی گروه‌ها و احزاب کشور تاکید کرد و گفت: تحقق شعار سال مستلزم تحول عظیم جدی در ساختارهای اقتصادی  فرهنگی کشور است.

وی افزود: این تغییر و تحول باید در افکار و برنامه‌های موجود در کشور و ابتدا از سوی مسئولان و دلسوزان انجام گیرد.

بادامچیان با بیان اینکه رفع مشکلات اقتصادی با اسلامی شدن ساختار اقتصادی کشور امکان‌پذیر است، گفت: اگر ساختار اسلامی به ویژه در فرهنگ و اقتصاد به خوبی نهادینه و اجرا شود شاهد رفع مشکلات موجود خواهیم بود.

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، جامعتین را محور موتلفه در انتخابات آینده دانست و تصریح کرد: انتخابات خبرگان به دلیل اجماع بدخواهان، عوامل خارجی وداخلی استکبار وفتنه گران برای اصولگرایان بسیار مهم است و یکی از مهمترین انتخابات پیش رو است که باید مراقبت و درایت لازم در این رابطه به کار گرفته شود.

بادامچیان افزود: بسیاری فتنه‌گران، دشمنان داخلی و خارجی نظام در تلاش برای رخنه در این انتخابات هستند  سعی دارند حداقل 5 گزینه از گزینه های خود را وارد این مجلس کنند.

ایشان با بیان اینکه دولت با رأی اکثریت وتنفیذ رهبری روی کارآمده گفت: با دولت همکاری صمیمانه داریم وهمه باید ازدولت مراقبت کرده ونقدمان مشفقانه ومنصفانه باشد.

وی بر ضرورت وحدت اصولگرایان تاکید کرد و گفت: اگر می خواهیم تجربه خوبی در انتخابات پیش رو داشته باشیم باید وحدت بین خود را تقویت و از تفرقه و اختلاف دوری کنیم.

بادامچیان با اشاره به مذاکرات هسته ای کشور، اظهار کرد: ملت اجازه سازش نمیدهد و در حالی که رهبر معظم انقلاب نسبت به این مذاکرات خوشبین نیستند اما نباید تیم مذاکره کنندخ را تضعیف کرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتله اسلامی با اشاره به کتب و تحقیقات هروردت، تاریخ نویس غرب، تصریح کرد: دموکراسی که غربی ها مدعی‌اند آن را ابداع کرده‌اند را از ابتدا در دوران داریوش داشته‌ایم، پس باید در کتب دانشگاهی ما که بیشتر کتاب‌های غربی تجدیدنظر شود.

مراد کاظمی، دبیر حزب موتلفه اسلامی در چهارمحال و بختیاری در ابتدای این برنامه با ارائه انتقاداتی از نحوه عملکرد حزب در انتخابات گذشته، گفت: در انتخابات شکست خوردیم چون در مرکز کشور تزلزل بود وگرنه استان ها مشکلی نداشتند.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 14292

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14292/دشمنان-نظام-درصدد-رخنه-انتخابات-خبرگان-هستند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir