کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون توسعه و منابع نیروی انسانی استاندار خبر می دهد:

برنامه های ویژه برای مهار و کاهش تورم در استان/نرخ تورم به کمتر از 25درصد می رسد

16 ارديبهشت 1393 ساعت 13:31

معاون توسعه و منابع نیروی انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:دولت برنامه ویژه ای برای مهار و کاهش تورم دارد و از ابتدای شروع بکار دولت تدبیر و امید کاهش محسوسی در نرخ تورم ایجاد شد .


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، در جلسه شورای اداری  شهرستان اردل، سیامک سلیمانی  گفت: رویکرد دولت پرهیز از هر گونه افراط و تفریط و ارائه آمار سوری است.
سلیمانی افزود:دولت برنامه ویژه ای برای مهار و کاهش تورم دارد و از ابتدای شروع بکار دولت تدبیر و امید کاهش محسوسی در نرخ تورم ایجاد شد بگونه ای که نرخ تورم که از آغاز فعالیت دولت از ۴۳ درصد بوده هم اکنون به ۳۳ درصد کاهش داشته و تا پایان سال جاری به ۲۵ درصد خواهد رسید.

محمد نوذری فرماندار شهرستان اردل هم  با تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم گفت: معلیمن نقش به سزایی در توسعه و تعالی فرهنگی جامعه دارند.
نوذری بیان کرد: دولت در سال ۹۳ تمام تلاش خود را خواهد کرد که تحریم های ظالمانه ای که علیه کشور اعمال شده را بردارد وفضای کسب و کار را رونق ببخشد.
وی در ادامه به بخشی از مشکلات عمده شهرستان به ویژه مشکلات ادارات شهرستان در حوزه نیروی انسانی و تجهیزات اداری اشاره کرد
نوذری اظهار کرد: طی جلساتی که با شورای اسلامی شهر کاج صورت گرفته خوشبختانه مشکل اجتماعی شهرک صنعتی شهرستان نیز مرتفع گردید .

انتهای پیام/


کد مطلب: 14285

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14285/برنامه-های-ویژه-مهار-کاهش-تورم-استان-نرخ-کمتر-25درصد-می-رسد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir