کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معلمي شغل و حرفه نيست، ذوق و هنر و توانمندي است

16 ارديبهشت 1393 ساعت 7:59

معلمی با ۲۳ سال سابقه گفت: معلمی صرف شغل نیست بلکه معلمی عشق و علاقه ای است برای پرورش و ارشاد یک موجود پویا و زنده که نسلی است آینده ساز ، معلمي شغل و حرفه نيست، بلکه ذوق و هنر و توانمندي است.


به گزارش جهانبین نیوز، معاون فن آوری آموزشی مدرسه علامه دهخدا شهرکرد در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر گفت: بهترین راه آموزش و تربیت برقرار کردن یک رابطه صمیمی و گرم با دانش آموزان و درک تک تک شاگردان است.

نسرین علیدوستی گفت: معلمی در کارش موفق است که به چشم یک فرزند به دانش آموزان بنگرد و فراتر از وظیفه درس و آموزش به دنبال تربیت و پرورش خلاقیت و استعدادهای دانش آموزان باشد.

علیدوستی نقش معلم در تربیت فرهنگی و اقتصادی دانش آموزان را انکارناپذیر دانست و تصریح کرد: معلمان با رفتار، کردار و روش خود می تواند نقش موثری در مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان داشته باشد و در این خصوص راهنمای خوبی برای شاگردان باشد.

وی تاکید کرد: معلمی صرف شغل نیست بلکه معلمی عشق و علاقه ای است برای پرورش و ارشاد یک موجود پویا و زنده که نسلی است آینده ساز ، معلمي شغل و حرفه نيست، بلکه ذوق و هنر توانمندي است.

علیدوستی بیان داشت: چه بسا تاثیری که یک معلم بر یک دانش آموز دارد جهت زندگی او را تغییر دهد و حتی به بهبود شرایط یک محیط خانواده منجر شود.

معاون فن آوری آموزشی مدرسه علامه دهخدا اذعان کرد: این قشر مربیان نظم و انضباط و مسئولیت پذیری دانش آموزان در آینده اند.

وی اظهار داشت: امید است مسئولان با ارج نهادن به این مقام والا در جهت رفع مشکلات اقتصادی و دغدغه های معلمان بکوشند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 14267

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14267/معلمي-شغل-حرفه-ذوق-هنر-توانمندي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir