کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آقای استاندار؛ ای کاش مدیران را به نحوی دیگر مورد ارزیابی قرار می دادید

15 ارديبهشت 1393 ساعت 8:59

شعاری که روز به روز از تدبیر به بی تدبیری و از امید به نا امیدی تبدیل می شود.


به گزارش جهان بین نیوز به نقل از اساتید برتر بام ایران،
ای کاش کمی شجاع تر در تعویض مدیران عمل می کردید و نسبت به تعویض مدیرانی که هم عمر سیاسیشان تمام شده است و هم عمر دولتیشان، مدیرانی که در بعضی از ادارات استان فقط و فقط شعاری عمل کردند و می کنند و نسبت به عملکرد خود هیچ گونه انتقادی را نمی پذیرند.

 مدیرانی هستند که تا دیروز داعیه اصولگرایشان گوش فلک را کر کرده بود و امروز با تغییر دولت اصلاح طلب واقعی شده اند و هنوز برای آینده مدیریت خود خوابهای رویایی می بینند.

ای کاش شما به عنوان عالی ترین مقام اجرایی استان حداقل کاری که می کردید و آن هم این بود که یک نظارت بر عملکرد این مدیران داشتید.مدیرانی که انگیزه کار در بین همکارانشان را از بین برده اند.


مدیرانی که با تکیه بر دین و ولایت تیشه به ریشه این دو می زنند، مدیرانی که با عملکرد خود در بین کارمندان این باور را بوجود آورده اند که حق امروزه همان نا حق است، ارزش همان ضد ارزش است، اخلاق همان بی اخلاقی است و عدالت همان بی عدالتی است و صدها سخن دیگر.

استاندار محترم امید است این را بدانید که این پست ها و مقام ها زود گذر است و ثمره خون هزاران هزار شهیدی است که بی منت رفتند تا ما بمانیم و در مقابل ارزشهای نظام ایستادگی کنیم .

بیاییم کاری کنیم که حداقل مردم نسبت به نظام و دولت کمتر بدبین شوند.

آقای استاندار؛ امید است حضرتعالی بعد از شناخت نسبی زودتر نسبت به تغییر مدیریتها اقدام کنید به امید روزی که استانمان در بین استانهای دیگر از نظر مدیریت زبانزد خاص و عام شود.
رضا جمشیدی-کارشناس مسائل سیاسی


کد مطلب: 14242

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14242/آقای-استاندار-کاش-مدیران-نحوی-دیگر-مورد-ارزیابی-قرار-می-دادید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir