کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

«سفید سیاه خاکستری»

چهره خوب و بد هفته، شجاع‌ترین زن هفته و یادگاری هفته+تصاویر

13 ارديبهشت 1393 ساعت 9:36

بسیجی‌های دهه 60 هیچ‌وقت تمام نمی‌شوند، این را فردی اثبات کرد که عضو هیچ یک از جناح‌های سیاسی نیست؛ وی با اقدام خود دوری از شعارزدگی را گوشزد کرد تا الگویی باشد در سالی که قرار است همه با هم در عرصه فرهنگ و اقتصاد جهاد کنیم.


 
 
به گزارش جهانبین نیوز، سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس در نظر دارد تا خبرسازترین «چهره‌های» هفته گذشته را تحت عنوان بسته خبری «سفید سیاه خاکستری» به مخاطبان خود معرفی کند.

با ما همراه باشید با چهره‌های هفته گذشته:

 

*می‌خواهم زنده بمانم هفته!

سه‌شنبه؛ 9 اردیبهشت؛ دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی و سکانس تنفس مصنوعی به یک قطع امید شده که به انزوای سیاسی - اجتماعی مبتلاست.

نامبرده بارها به اشتباهات موسوی و کروبی در سال 88 اعتراف کرده و درصدد است تا با حضور در مجامع عمومی خود را به عنوان عنصر سیاسی زنده و پویا معرفی کند، اما با توجه به استقبالی که از وی صورت گرفته باید گفت وی کار بسیار دشواری برای زنده کردن خود در عرصه سیاسی کشور در پیش دارد.

 

*خوشحال هفته!

تا بحال شنیده‌ بودید ابتلاء عده‌ای به فراموشی موجب شادمانی شود؟! شخصی که در هفته گذشته به دلیل فراموشی عده‌ای ذوق زده شد، فردی بود با نام «علی تاجرنیا»؛ وی در حالی قرار است به عنوان رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال انتخاب شود که در فتنه 88 یکی از دستگیرشدگان بود؛ این عضو جبهه مشارکت هم‌اکنون از اینکه عده‌ای خیلی زود وقایع سال 88 را به فراموشی سپرده‌اند بسیار خوشحال است.

 

*نگران هفته

«از توافق قدرت‌های جهانی با ایران به شدت نگرانیم»؛ ران درمر سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا از یک نگرانی همیشگی گفت؛ اینکه «دولت تل آویو به شدت نگران توافق گروه 1+5 با ایران بدون تغییری اساسی در قابلیت‌ها و توان هسته‌ای ایران است»؛ رژیم صهیونیستی به نگرانی مبتلا شده است که هرگز برطرف نخواهد شد. 

 

*اعتراف هفته

«از تحریم ایران ضرر کردیم»؛ سخنی از سوی «سباستین کورتز» وزیر امور خارجه اتریش؛ البته این نخستین بار نیست که شاهد چنین اعترافی از سوی مسئولان کشورهای غربی هستیم؛ وی همچنین اظهار امیدواری کرد که ایران و گروه 1+5 هرچه زودتر به توافق برسند.

 

*شجاع‌ترین زن هفته

او یکی از شجاع‌ترین زنان ایران است، ولی نه فقط به این دلیل که می‌تواند بی‌محابا به پوست زبر یک تمساح دست بزند؛ وی توانسته گام‌های محکمی با ایجاد یک مزرعه کروکودیل، در حمایت از اقتصاد مقاومتی بردارد.

مژگان روستایی بانوی کارآفرینی که سوژه شبکه العربیه شد و به عنوان یک ایرانی حامی برنامه‌‌های جمهوری اسلامی در پیگیری اقتصاد مقاومتی معرفی شد، عنوان شجاع‌ترین زن هفته را از آن خود کرد.

 

 

*یادگاری هفته

استاد محمدرضا لطفی موسیقیدان ایرانی بامداد روز جمعه 12 اردیبهشت دار فانی را وداع گفت؛ وی استاد نوازندگی تار و سه تار و آهنگسازی صاحب سبک در حوزه موسیقی ایران بود؛ تصنیف «در این عشق بمیرید...» با صدای زنده یاد محمدرضا لطفی را می‌شنوید که برایمان به یادگار مانده است؛ روحش شاد و یادش گرامی...

 

 

 

*چهره خوب هفته

بسیجی‌های دهه 60 هیچ‌وقت تمام نمی‌شوند تا نام ایران هست بسیجی نیز هست، این را فردی اثبات کرد که عضو هیچ یک از جناح‌های سیاسی نیست؛ وی با اقدام خود دوری از شعارزدگی و عمل‌گرایی را به هم‌کیشان خود گوشزد کرد تا الگویی باشد در سالی که قرار است همه با هم در عرصه فرهنگ و اقتصاد جهاد کنیم.

«طبق فرموده امام خمینی (ره) که بسیجی یعنی تکلیف‌گرا من خودم را تکلیف گرا می‌دانم.» سخنی از سوی یک نماینده مجلس شورای اسلامی که در هفته گذشته به عنوان منظم‌ترین نماینده از سوی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی معرفی شد.

مجتبی رحماندوست نماینده تهران، ری و شمیرانت و اسلامشهر  و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، به دلیل کشاندن شعارها به میدان عمل به عنوان چهره خوب این هفته برگزیده شد.

رحماندوست می‌گوید: «در طول این مدت شاید یک بار که مقام معظم رهبری دعوت کرده بودند یک ساعت مرخصی از مجلس گرفته بودم، یادم نمی آید که هیچ ساعتی از مرخصی مجلس استفاده کرده باشم و یا در مجلس غیبت کرده باشم.»

 

*چهره بد هفته

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی روز یکشنبه بار دیگر ایران را به تلاش برای دستیابی به بمب اتم متهم کرد. وی همچنین مدعی شد تهران تلاش می‌کند بعد از لغو تحریم‌ها یک کشور در آستانه هسته‌ای باقی بماند؛ سریال اتهامات واهی نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی نسبت به ایران همچنان ادامه دارد...

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

انتهای پیام/


کد مطلب: 14207

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14207/چهره-خوب-بد-هفته-شجاع-ترین-زن-یادگاری-تصاویر

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir