کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاددانشگاه پیام نور:

مسئولان فرهنگی بستربهره مندی بیشترازآثارشهید مطهری رافراهم کنند

11 ارديبهشت 1393 ساعت 9:16

با توجه به خصوصیات منحصر به فرد شهید مطهری ضروری است بارویکرد مطلوب و مراجعه به آثار ایشان، عمق آگاهی مردم راروز به روز گسترده تر کرد وبسزاست درسال "اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی" مسئولان فرهنگی بستر بهره مندی هر چه بیشتر را برای آحاد جامعه، بویژه برای نسل جوان حقیقت پذیر فراهم کنند.


به گزارش جهان بین نیوز یه نقل از اساتید برتر بام ایران، ماشاالله ایزدی بیان داشت: استاد مطهری در روشنگری اقشار با سواد جامعه قدم های اساسی برداشتند و به احیای دین اصیل و ناب پرداختند.

وی گفت: جوانان ما، می توانند با الگو گیری از آثار این شهید که به فرمایش حضرت امام (ره) آثاری بی بدیل و ارزشمند هستند، باورهای خود را در زمینه های دینی، سیاسی و اعتقادی عمق ببخشند.

ایزدی با بیان اینکه شهید مطهری شخصیت برجسته ای هستند بیان کرد: شهید مطهری با آثار و افکار خود در تنویر افکار عمومی، بصیرت، تعمیق مفاهیم دینی و سیاسی ، ترویج فرهنگ وتحقق  مطالعه و پژوهش را در جامعه ایجاد کردند.

وی گفت: در حال حاضر نیز، با توجه به مراجعه جوانان با آثار ایشان، و تقویت این ارجاع، نوید دهنده آینده رو به رشد توام با برداشت های صحیح و عالمانه از اسلام است.

استاد دانشگاه پیام نور با بیان اینکه ویژگی برجسته این شهید، مردمی بودن در عین عالمانه بودن بود، گفت: ایشان با قلم شیوا، مطالب عمیق اعتقادی، فلسفی و دینی را قابل فهم برای همه اقشار جامعه می نگاشتند. از این رو است که آثار ایشان مورد استقبال همه آحاد جامعه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه آثار و مکتوبات باقی مانده از شهید مطهری، سهم بسزایی در آگاه کردن نسل جوان دارند گفت: به همین دلیل با توجه به خصوصیات منحصر به فرد وی ضروری است بارویکرد مطلوب و مراجعه به آثار ایشان، عمق آگاهی مردم راروز به روز گسترده تر کرد وبسزاست درسال "اقتصاد وفرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی" مسئولان فرهنگی بستر بهره مندی هر چه بیشتر را برای آحاد جامعه، بویژه برای نسل جوان حقیقت پذیر فراهم کنند.
انتهای خبر/ح


کد مطلب: 14165

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14165/مسئولان-فرهنگی-بستربهره-مندی-بیشترازآثارشهید-مطهری-رافراهم-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir