کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار فارسان:

اشتغال جوانان، تنها عامل نجات از اعتیاد است

9 ارديبهشت 1393 ساعت 13:31

فرماندار فارسان درنشست مبارزه با مواد مخدرگفت: تنها راه مبارزه با مواد مخدر توجه به آموزش و فرهنگ سازي و ايجاد زمينه اشتغال براي جوانان است.


به گزارش جهانبین به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، فيروز احمدي افزود: بالا رفتن سن ازدواج را زنگ خطري دانست كه با عزم و مشاركت خانواده ها و مديريت دلسوزانه همه مسئولين خصوصا دستگاههاي فرهنگي قابل پيشگيري است .

وی اضافه کرد: با توجه به شعار امسال مقام معظم رهبري،عملياتي كردن این شعار در امر مبارزه با مواد مخدر، هم عزم ملي و هم مديريت جهادي وفرهنگ سازي در زمينه اشتغال و توسعه اقتصادی را مي طلبد .

وی با اشاره به اثرات سوء مصرف مواد مخدر در جامعه به ویژه در میان نسل جوان اظهار داشت: امروز برخورد با مواد مخدر و سرکردگان باندهای قاچاق، یکی از اولویتهای مهم امنیت ملی کشور است و باید در این زمینه به صورت ساختاری و بنابر فرموده رهبر معظم انقلاب، جهادی عمل شود.

وی گفت: امروز دشمن با ابزارهایی نظیر مواد مخدر به جنگ ملت ایران آمده و سعی دارد با آلوده کردن جوانان غیرتمند این سرزمین، زمینه سلطه بر افکار و اعتقادات آنان را به دست آورند و در این زمینه لازم است که خانواده ها بیشتر بر روی فرزندان خود نظارت کنند
انتهای خبر/ح


کد مطلب: 14109

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14109/اشتغال-جوانان-تنها-عامل-نجات-اعتیاد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir