کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بروکراسی و کاغذ بازی در مدیریت جهادی جایگاهی ندارد

بام ایران خبر , 9 ارديبهشت 1393 ساعت 8:06

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: در فاز دوم هدفمندی یارانه ها دستگاههای متولی نظارت کافی را در این خصوص داشته باشند تا افزایش قیمت و سوء استفاده های غیرقانونی در این خصوص صورت نگیرد.


به گزارش جهانبین نیوز، حمید ملکپور در دومین نشست شورای اداری شهرستان شهرکرد ضمن تبریک بزرگداشت هفته کارگر و معلم بیان داشت: حرکت به سمت اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی طبق منویات مقام معظم رهبری باید سرلوحه همه مدیران و خدمتگزارن مردم باشد.

وی پرداختن به اهمیت نماز و نماز جماعت، امر به معروف و نهی از منکر و نظم اداری و مالی را از مصادیق انجام کارهای فرهنگی در ادارات و دستگاههای دولتی عنوان کرد.

ملکپور افزود: تحقق شعار سال مستلزم این است که با یک مدیریت خوب و عزمی راسخ همه در مسائل فرهنگی به خوبی ورود پیدا کنند و در درجه بعد اقتصاد را مورد توجه ویژه قرار دهند.

وی اظهار داشت: تفکر جهادی صرف کار و عمل نیست بلکه در مدیریت جهادی باید سعی شود از بروکراسی و کاغذ بازی پرهیز شود و مسئولان خود امور را پیگیری و نظارت کنند.

فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به فاز دوم هدفمندی یارانه ها اذعان داشت: دستگاههای متولی نظارت کافی را در این خصوص داشته باشند تا افزایش قیمت و سوء استفاده های غیرقانونی در این خصوص صورت نگیرد.

در پایان مهدی امیری به عنوان سرپرست مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرکرد و ارژنگ شمسی پور دهکردی بعنوان مدیر اداره آب وفاضلاب منطقه یک استانی (شهرستان شهرکرد ) معرفی شدند.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 14105

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14105/بروکراسی-کاغذ-بازی-مدیریت-جهادی-جایگاهی-ندارد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir