کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به مناسبت هفته کار و کارگر؛

تجلیل از کارگران نمونه بسیجی استان چهارمحال و بختیاری

8 ارديبهشت 1393 ساعت 8:32

همزمان با گرامیداشت هفته کارگر و روز بسیج کارگری، از ۲۵ کارگر و کافرمای نمونه و بسیجی استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.


به گزارش جهانبین نیوز، در همایش تجلیل از کارگران نمونه و بسیجی استان که در سالن اجتماعات سازمان فنی و حرفه ای استان برگزار شد، مسئول سیاسی امنیتی استانداری با گرامیداشت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران، گفت: کارگران سرمایه عظیم میهن اسلامی هستند.

خدابخش مرادی، افزود: هرچه قدر بازوی کارگران در چرخش کار جامعه توانمندتر باشد، اقتصاد جامعه پویاتر و رفاه مردم نیز بیشتر خواهد شد.

وی، با تأکید بر رفع مشکلات کارگران، اظهار داشت: عوامل اجرایی و در رأس آنها استانداری، تمام توان خود را به کار گرفته تا در تقویت و پشتیبانی از کارگران بتوانند روحیه کاری و تلاش مضاعف را در بین این قشر زحمتکش، فراهم آورند.

مرادی در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت های بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: با توجه به موقعیت آب و هوایی استان در بخش کشاورزی، سرمایه گذاری خوبی انجام گرفته است.

وی، از مردم استان خواست با ارائه طرح های اشتغالزا و درآمدی از تسهیلات خوب این بخش بهره‏مند شوند.

در این همایش که بیش از ۲۰۰نفر از کارفرمایان و کارگران و مدیران ادارات استان حضور داشتند، از ۲۵ کارفرما و کارگر نمونه و بسیجی استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

انتهای پیام / خ ز/


کد مطلب: 14086

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14086/تجلیل-کارگران-نمونه-بسیجی-استان-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir