کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چهارمحال وبختیاری مقصد بعدی کمیسیون عمران مجلس/ تخصیص 500 میلیون تومان اعتبار به طرح های هادی نیمه تمام لردگان

7 ارديبهشت 1393 ساعت 12:31

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه مقصد بعدی این کمیسیون استان چهارمحال وبختیاری است، گفت: در حاشیه جلسه روز گذشته کمیسیون عمران که با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزارشد 500 میلیون تومان اعتبار به طرح های هادی نیمه تمام لردگان تخصیص یافت.


مجید جلیل در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز با اشاره به حضور نوبخت، معاون راهبردی و نظارت رئیس جمهور و تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جلسه دیروز کمیسیون عمران، گفت: معاون رئیس جمهور با اعلام برنامه های فاز دوم هدفمندی یارانه ها در جریان مشکلات عمرانی و آخرین وضعیت پروژه های استان کردستان که گزارش آن توسط اعضای کمیسیون تهیه شده بود قرارگرفت.

وی با اشاره به حضور آخوندی وزیر راه و شهرسازی در آخرین جلسه کمیسیون عمران، افزود: مشکلات مربوط به حوزه های راه و مسکن توسط نمایندگان برای وزیر بازگو شد.

جلیل با بیان اینکه در این جلسه تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گزارشی از چالش ها و پیشرفت ها و ارتقاء مسکن روستایی در شاخص ها ارائه داد، تصریح کرد: به گفته وی نسبت به ۵ سال گذشته شاخص های ارتقاءمسکن روستایی رشد قابل توجهی داشته اند.

نماینده لردگان در مجلس با اشاره به اینکه در این جلسه سفر کمیسیون عمران مجلس به استان چهارمحال بختیاری به همراه مسئولانی از وزارتخانه های راه، نیرو، بنیاد مسکن و نماینده معاونت راهبردی رئیس جمهور مطرح و تصویب شد، گفت: مقرر شد این سفر انجام و از پروزه های عمرانی چهارمحال و بختیاری بازدید شود که تاریخ آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

جلیل با بیان اینکه در حاشیه این جلسه مشکلات مسکن روستایی و طرح های هادی شهرستان لردگان با سرپرست بنیاد مسکن در میان گذاشته شد، افزود: ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار معادل ۵ میلیارد ریال به طرح های هادی نیمه تمام این شهرستان اختصاص یافت.

وی یادآور شد: طی مذاکره ای با معاون راهبردی رئیس جمهور نوبخت قول مساعد داد تا به پروژه های مصلی بزرگ لردگان و فرهنگسرای این شهرستان کمک ویژه ای در سال ۹۳ صورت پذیرد.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 14071

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14071/چهارمحال-وبختیاری-مقصد-بعدی-کمیسیون-عمران-مجلس-تخصیص-500-میلیون-تومان-اعتبار-طرح-های-هادی-نیمه-تمام-لردگان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir