کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه کوهرنگ:

آمریکا قابل اعتماد نیست/پایبندی ما به توافقات ژنو یکجانبه است و به تحقیر ملت ما تعبیر می شود

5 ارديبهشت 1393 ساعت 19:59

سماجت امریکاییها در ندادن روادید به نماینده ایران نقض آشکار حقوق بشر است همان که قبلا گفتیم امریکا قابل اعتماد نیست،پایبندی ما به توافقات ژنو فقط پایبندی یکجانبه است و کم کم به تحقیر ملت ما تعبیر می شود.


                                                                                                                                                                            به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر،سید شهاب الدین طباطبایی درخطبه های نماز جمعه این هفته افزود: من از عوام فریبی مسئولین و بعضی رسانه های داخلی متأسفم، آنها به هیچ کدام از توافقات ژنو عمل نکردند چرا ما عمل کنیم در صورتی که نیاز ما نیست.

 

وی گفت: مگر قبل از توافقات مشکل ما چگونه حل می شد ما هر مشکلی که داشتیم با عزت ملت حل می شد. اینکه به نماینده ما روادید نمی دهند برای آمریکا ننگ است، خارج از ضوابط بین الملل است، روادید نمی دهند به چه جرمی؟ جرمی که برای ما افتخار است- رسوا کردن عده ای جاسوس- دستگاه دیپلماسی ما باید جدی عمل کند چرا بعضی ها اصرار دارند به سوی دشمنی که با ما دشمنی می کند، برخلاف آرمانهای امام و رهبری دست دوستی دراز کنیم.

امام جمعه کوهرنگ با اشاره به سالروز حمله نظامی امریکا به طبس گفت: در این حمله نظامی امریکاییها از مردم ایران شکست نخوردند بلکه از خدای مردم ایران شکست خوردند و یک بار دیگر در زمانه ما سوره فیل تفسیر شد.

وی تاکید کرد: این رسوایی و کودتا که به شکست انجامید جز معجزه الهی و امدادهای غیبی نبود و یکی از برگ های افتخار آمیز جمهوری اسلامی ایران است.

خطیب نماز جمعه کوهرنگ در ادامه گفت: امیدوارم دولت پیام 73 میلیون نفر مردم را که برای یارانه ها ثبت نام کردند بگیرد من هم یک واقعیت را به مردم عرض می کنم آنچه در اوایل یارانه ها به مردم می گفتند این بود که اینها یارانه انرژی هستند، اینها آزاد نشدند، چرا دولت می گوید منابع نداریم، مردم دارند هزینه انرژی را می دهند قرار هم همین بود چه شده که دولت می گوید ما در پرداخت یارانه ها مانده ایم یک حلقه مفقوده ای در این وسط است که از مردم پنهان می ماند.

حجت الاسلام طباطبایی به روز ملی خلیج فارس اشاره کرد و افزود: خلیج فارس از اول خلیج فارس بوده و خواهد ماند، کشور ما در عرصه خاکی، آبی و هوایی قابل احترام است، سپاه و ارتش حافظ حریم کشور هستندو هیچ کشوری جرات تعرض به کشور را ندارد.

وی گفت: بعد از قرآن و نهج البلاغه دو چیز را برای خانه های ایرانیان نیاز می بینم، یکی پرچم کشور عزیزمان و یکی هم نقشه ایران، که هر ایرانی هر بار که به این دو نگاه کند وهنگامی که چشمش به نام زیبا و خلیج همیشه فارس بیفتد احساس غرور کند.


کد مطلب: 14019

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/14019/آمریکا-قابل-اعتماد-نیست-پایبندی-توافقات-ژنو-یکجانبه-تحقیر-ملت-تعبیر-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir