کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همدلی و اتحاد و پیروی از ولایت رمز پیروزی ملت ایران است

بام ایران خبر , 1 ارديبهشت 1393 ساعت 10:43

مادر شهیدان دیدار و هوشنگ امیرخانی گفت: مردم ایران باید با همدلی و اتحاد و پیروی از ولایت و رهبر راه شهیدان را ادامه دهند و به فکر این انقلاب و خون شهیدان باشند تا به پیروزی نهایی برسیم.


به گزارش جهانبین نیوز، دلبر کیانی در خصوص فرزندان شهیدش گفت: دیدار ۱۵ ساله بود که شهید شد و الان ۲۸ سال است که شهید شده و هوشنگ ۱۷ ساله بود و الان ۲۱ سال است که شهید شده است.

مادر این دو شهید بزرگوار افزود: دیدار بسیجی بود و داوطلبانه به جبهه رفت و زودتر شهید شد و هوشنگ سرباز بود و هر دو با عشق و علاقه در این راه گام گذاشتند.

خانم کیانی بیان داشت: هر دو مجرد بودند و به عشق کربلا و امام حسین(ع) عاشقانه در راه اسلام و انقلاب شهید شدند.

مادر شهید با بیان اینکه خیلی سخت است بعد از دو فرزند شهیدم زندگی کنم اظهار داشت: درست است که آنها را با سختی بزرگ کردم و هر دو را غرق در خون و خاک دیدم اما چون هر دو با عشق وارد این راه شدند راضی هستم به رضای خدا.

وی شهادت را خوشبختی برای فرزندانش دانست و گفت: شهیدان زنده اند و پسرانم همیشه با من اند و من حضور آنان را در لحظه لحظه زندگیم حس می کنم.

وی تاکید کرد: از اینکه فرزندانم را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردم و آنان به سعادت حقیقی رسیده اند افتخار می کنم و امیدوارم قدمی در راه حضرت زینب و زهرا(س) برداشته باشم.

مادر شهیدان امیرخانی گفت: مردم ایران باید با همدلی و اتحاد و پیروی از رهبر راه شهیدان را ادامه دهند و به فکر این انقلاب و خون شهیدان باشند و همه دست در دست هم دهیم تا به پیروزی نهایی برسیم.

وی بیان داشت: تنها چیزی که با خود توشه می بریم و به دردمان می خورد اعمال صالح ماست پس بهتر است با هم دوست و همراه باشیم و از خطاهای همدیگر بگذریم و بخشش داشته باشیم.

مادر شهید از جوانان خواست با تلاش و کوشش و پایبندی به اعتقادات و اخلاق راه شهدا را ادامه دهند و قدر انقلاب و اسلام را بدانند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 13905

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13905/همدلی-اتحاد-پیروی-ولایت-رمز-پیروزی-ملت-ایران

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir