کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاد حوزه و دانشگاه:

زنان و مادران پرورش دهنده مدیران آینده و سازنده اقتصاد و فرهنگ جامعه اند

بام ایران خبر , 1 ارديبهشت 1393 ساعت 7:50

زنان و دختران پرورش دهنده مدیران آینده و سازنده اقتصاد و فرهنگ جامعه اند و همین نقش سازنده زنان مسلمان است که غرب و استکبار را بر آن داشته است که با هجمه ها و تهاجم فرهنگی از قبیل ماهواره و برنامه های مبتذل سعی در خدشه وارد کردن به این نقش اند.


به گزارش جهانبین نیوز، خانم افضلی در جشن میلاد کوثر در شهرکرد ضمن مقایسه جایگاه زنان در غرب و اسلام بیان داشت: در غرب از زن به عنوان یک ابزار استفاده می شود ابزاری تبلیغاتی برای موارد سیاسی و اقتصادی و با نگاه تلذذ جنسی.

افضلی بحث تساوی را که غرب مطرح می کند فریب و دروغ دانست و اذعان داشت: تساوی و همسان بودن زن و مرد امری غیرممکن است همانطور که امام علی(ع) می فرماید: زن گل است و پهلوان نیست.

وی تاکید کرد: اسلام زن را تکریم می کند و برای مقام زن ارزش قائل است به طوری که در عصری که دختران زنده به گور می شوند پیامبر(ص) به احترام دخترش از جا بلند می شود و دست ایشان را می بوسد.

استاد حوزه و دانشگاه حضرت زهرا(س) را الگویی کامل و شایسته برای زنان دانست و بیان داشت: حضرت زهرا(س) هم مرجع علمی و هم منبع فیض و آرامش بودند.

افضلی تصریح کرد: حضرت زهرا(س) در همه حالات خدا را محور کارهای خود قرار داد و به دنبال رضایت خدا بود و به همین دلیل خداوند او را محور هستی قرار داد.

وی با اشاره به مضامین ناب و پر محتوای خطبه فدک گفت: ولایتمداری، بصیرت دهی، فلسفه احکام، و بسیاری امور تربیتی، اخلاقی و اقتصادی از مهمترین درسهای سبک زندگی فاطمی است که باید سرلوحه بانوان قرار گیرد.

افضلی زنان و دختران را پرورش دهنده مدیران آینده و سازنده اقتصاد و فرهنگ جامعه دانست و گفت: همین نقش سازنده زنان مسلمان است که غرب و استکبار را بر آن داشته است که با هجمه ها و تهاجم فرهنگی از قبیل ماهواره و برنامه های مبتذل سعی در خدشه وارد کردن به این نقش اند.

وی افزود: مادران در مدیریت اقتصادی و فرهنگی فرزندان و به سرانجام رساندن خانواده نقش مستقیم و موثری دارند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 13894

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13894/زنان-مادران-پرورش-دهنده-مدیران-آینده-سازنده-اقتصاد-فرهنگ-جامعه-اند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir