کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهردار شهرکرد:

بیش از ۷۰ کیلومتر از معابر شهرکرد خط کشی طولی شد

30 فروردين 1393 ساعت 10:22

شهردار شهرکرد از خط کشی طولی ۷۷ کیلومتر از معابر اصلی و فرعی این شهر با هدف افزایش ضریب ایمنی ترافیک درون شهری خبر داد.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، نورالله غلامیان دهکردی افزود: خط کشی معابر یکی از اقدامات اصلی حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک این شهرداری در راستای ایمنی و نظم‌دهی به ترافیک شهر است که هر ساله در دوره‌های زمانی مختلف انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه خط کشی خیابان، جزو مبلمان شهری محسوب می‌شود و عامل مهمی در نظم ترافیکی، کاهش تصادفات و آلودگی دیداری دارد، ادامه داد:‌ به منظور افزایش ضریب ایمنی، تسریع و سهولت در تردد خودروها ۷۷ کیلومتر از معابر شهرکرد به صورت منقطع و ممتد خط کشی طولی شد.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه خط کشی معابر شهری در ایجاد اصل فرهنگ رانندگی بین خطوط و تأمین زیبایی شهر امری ضروری است گفت: برای اجرای این طرح ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری شهرکرد هزینه شده است.

غلامیان دهکردی عنوان کرد: به منظور افزایش و ماندگاری هر چه بیشتر رنگ‌ها، این خط‌کشی‌ها با استفاده از ۷۰ تن رنگ سرد ترافیکی انجام شده، ضمن آنکه در این خط کشی به منظور قابل رویت کردن خطوط در شب از مواد شب نما استفاده گردیده است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت خیابان‌های اصلی شهرکرد تاکید کرد: ایمنی این معابر از ضروریاتی است که به جد مد نظر قرار دارد.
انتهای خبر/ح


کد مطلب: 13848

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13848/بیش-۷۰-کیلومتر-معابر-شهرکرد-خط-کشی-طولی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir