کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه کوهرنگ:

باید جلوی قدرت نمایی و مافیایی که بر خلاف مصالح مردم استان چهارمحال است گرفته شود/دیپلماسی خنده تحریم ها را بر نمی دارد

30 فروردين 1393 ساعت 9:42

سید شهاب الدین طباطبایی با اشاره به تجمع و راهپیمایی بزرگ مردم استان چهارمحال و بختیاری در حمایت از حق خود برای منابع آبی استان افزود: من به صراحت عرض می کنم که ابزار درون استانی آنچنان قوی نبود که حق مردم را بگیرند که دست استان اصفهان را از آب چهارمحال و بختیاری کوتاه کند.


به گزارش جهانبین نیوز،به نقل از  کوهرنگ خبر،امام جمعه کوهرنگ در ادامه تاکید کرد: باید جلوی قدرت نمایی و مافیایی که برخلاف مصالح مردم چهارمحال است گرفته شود،این مافیای غلط که بر آب استان چهارمحال و بختیاری،چمبره زده باید قطع شود،یک همت جهادی میخواهد تا حق مردم گرفته شود،تقاضا داریم رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه و دیوان تخلفات وارد شوند و با تخلفات وزارت نیرو برخورد شود.

وی، حق آبه را بزرگترین حق مردم استان دانست و گفت: بیشتر فعالیت های آبی کشور،  بر خلاف مصوبات قانونی است،در این زمینه هم، عدم توانمندی مسئولان استان ما سوء استفاده کرده اند،با کارهای غلط و غیر اصولی دو تونل ساخته اند، که تمام چشمه ها را خشک کرده و به ناحق، حق مردم را می خورند و باید این حق به استان چهارمحال و بختیاری برگردد.

خطیب نماز جمعه کوهرنگ در ادامه گفت: در عرصه بین المللی یک اتفاق مضحک و خنده دار افتاد،پارلمان اروپا یک جلسه ای با حضور منافقین برای حقوق بشر در ایران تشکیل داد،کسانی که خود اروپاییان آنها را در لیست گروهک های تروریستی قرار داده اند،این بسیار ننگین و خنده دار است ،البته مردم هم در این سالها متوجه شده اند،امیدواریم دستگاه دیپلماسی قاطعانه جواب این بی احترامی ها را بدهد.

طباطبایی خطاب به دکتر ظریف تاکید کرد: آقایان تا کی باید دیپلماسی خنده را قبول کنید ؟ چرا هشدارهای مقام معظم رهبری را جدی نمی گیرید ؟ چرا خط قرمزها را رعایت نمی کنید؟ دیپلماسی خنده در زمان خاتمی هم بود اما جواب نداد،مگر تحریم هایی که داریم فقط از انرژی هسته ای است ؟ اما دردناک تر اینکه تصور کنیم دیپلماسی خنده تحریم ها را بر می دارد که این اشتباه محض است.

امام جمعه کوهرنگ در ادامه با تبریک روز ارتش گفت: کلمه ارتش،کلمه طیبه امام (ره) است به برکت انفاس قدسی امام(ره) امروز ارتشی مجهز به سلاح تقوا و مجهز به تسلیحات برتر نظامی جهان با تکیه بر دانش بومی داریم که بی نظیر است و همه مردم به آن افتخار می کنند.


کد مطلب: 13839

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13839/باید-جلوی-قدرت-نمایی-مافیایی-خلاف-مصالح-مردم-استان-چهارمحال-گرفته-شود-دیپلماسی-خنده-تحریم-نمی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir