کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کار داوری مسابقه بزرگ وبلاگی نماز از اول اردیبهشت/ چهارمحال و بختیاری میزبان مسابقات در سال آینده

24 فروردين 1393 ساعت 12:46

رئیس ستاد اقامه نماز استان گفت: پس از پایان مهلت ثبت نام در مسابقه بزرگ وبلاگی نماز، کار داوری این مسابقه از شنبه اول اردیبهشت ماه آغاز می شود.


حجت الاسلام محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری در سال آینده هم میزبان این مسابقه سراسری است، گفت: هم اکنون بیش از پنج هزار وبلاگ در این مسابقه شرکت کرده است که این رقم، نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش یافته است.
وی افزود: داوری این مسابقات در دو مقطع مقدماتی و نهایی انجام می گیرد و بیش از ۶۰ داور ممتاز کشوری از استان های اصفهان، قم، مشهد و تهران به کار داوری می پردازند.
کریمی گفت: زمان اعلام نتایج این مسابقه روز هفتم خرداد امسال، است و به ۱۱۰ نفر از برگزیدگان این مسابقه، کمک هزینه سفر حج عمره، عتبات عالیات ، مشهد مقدس و دیگر اقلام فرهنگی و مذهبی اهدا خواهد شد.

رئیس ستاد اقامه از میزبانی استان برای این مسابقات در سال آینده خبر داد و اظهار داشت: برای مرحله چهارم این مسابقات مجموعه فرهنگی و مذهبی شامل وبلاگ ها و دست نوشته های وبلاگ های برتر دیده شده و جوایزی هم برای تمامی شرکت کنندگان درنظر گرفته شده است.
وی با اشاره به استقبال بالا و رشد ۱۰۰درصدی شرکت مردم در این مسابقه کشوری گفت: این آمار نشان دهنده این است که جوانان و نوجوانانی که در فضای مجازی حضور دارند، علاقه خاصی به برنامه های معنوی اعم از نماز و قرآن دارند.
وی ادامه داد: اگر از توانمندی های این گونه برنامه های سایبری به خوبی استفاده شود، فرهنگ نماز و نماز خوانی را به نیکوترین روش می توان در جامعه نهادینه کرد.
انتهای خبر/ح


کد مطلب: 13729

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13729/کار-داوری-مسابقه-بزرگ-وبلاگی-نماز-اول-اردیبهشت-چهارمحال-بختیاری-میزبان-مسابقات-سال-آینده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir