کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم بروجن در مجلس مطرح کرد:

احتمال استیضاح وزیر نیرو به دلیل برخورد دوگانه در مشکل آب چهارمحال و بختیاری

24 فروردين 1393 ساعت 12:43

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از استیضاح وزیر نیرو خبر داد و گفت: ما اجازه نمی دهیم که مردم استان مظلوم واقع شوند و حقوق آن‌ها ضایع شود و با وحدت و همدلی لازم جلوی زیاده‌خواهی‌های استان همجوار را می‌گیریم.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از قدس آنلاین، نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله آب به یکی از مهمترین مسائل و مشکلات استان تبدیل شده و ما از هر ابزار قانونی و منطقی برای احقاق حقوق حقه مردم استان چهار محال و بختیاری بهره‌ می‌گیریم.
امیر عباس سلطانی بروجنی با اشاره به تناقض‌گویی‌های چیت چیان وزیر نیرو در رابطه با موضوع آب، تصریح کرد: وزیر نیرو با این دوگانه‌گویی‌ها نشان داد که یک انسان فاقد اراده و تصمیم‌گیری مستقل است و از این رو اظهارات اخیر وی در رابطه با پروژه‌های انتقال آب برای ما از ارزش و اهمیتی ندارد.
سلطانی بروجنی از راهپیمایی مردم استان برای دفاع از حقوق آب استان خبر داد و افزود: این راهپیمایی روز پنجشنبه در مرکز استان برگزار می‏‌شود و جا دارد مردم با حضور خود در این راهپیمایی از مداخله دیگران در امور آب استان جلوگیری کنند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از استیضاح وزیر نیرو خبر داد و گفت: ما اجازه نمی دهیم که مردم استان مظلوم واقع شوند و حقوق آن‌ها ضایع شود و با وحدت و همدلی لازم جلوی زیاده‌خواهی‌های استان همجوار را می‌گیریم.

‎ شایان ذکر است بدنبال انتقال آب از استان چهار محال و بختیاری به اصفهان از طریق حفر ۲ تونل به عمق ۳۰۰ متر و طول ۶۵ کیلومتر آحاد مختلف مردم استان، مدیران ارشد دولتی،کشاورزان و نخبگان استان با این موضوع مخالف بوده و بارها اعتراض خود را در قالب همایش های مختلف در جای جای استان اعلام نموده اند.

به رغم همه این مخالفت ها و اعتراض ها و دیداری که قاسم سلیمانی، استاندار چهارمحال و بختیاری، در روز سه شنبه ۵ فروردین ماه سال جاری با حسن روحانی رئیس جمهوری داشت ،دکتر روحانی قول داد عملیات اجرایی این تونل ها متوقف خواهد شود اما متاسفانه با وجود تمامی این وعده و وعیدها به نظر میرسد دولت تدبیر و امید با این موضوع مهم و ملی دو گانه برخورد می نمایند.


کد مطلب: 13728

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13728/احتمال-استیضاح-وزیر-نیرو-دلیل-برخورد-دوگانه-مشکل-آب-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir