کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

موضوع نیمه کاره ماندن مسکن مهر مایه نگرانی مردم است/مسولان قبل از هدفمندی یارانه ها، اقدام کنند

23 فروردين 1393 ساعت 8:27

امام جمعه شهر اردل گفت:بحث نیمه کار ماندن مسکن مهر در شهرستان اردل مایه نگرانی مردم بوده و هست و باید مسئولین مربوطه هرچه زودتر این مشکل را پیگیری و حل کنند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسی سلمانپور در خطبه های این هفته ی نماز جمعه با توصیه به رعایت تقوای الهی گفت: تقوای الهی وسیله ی هدایت انسان و نیفتادن به فتنه های دشمن و موجب بازشدن درب های رحمت آسمان و زمین است و این با پیروی از دستورات ولی و امام الهی حاصل می شود.

حجت الاسلام سلمانپور یکی از دغدغه های مردم شهرستان اردل را نبود مسکن مهر دانست و از مسئولین مربوطه خواست که هر چه زودتر این مشکل را پیگیری و حل کنند.

سلمانپور با بیان اینکه گاهی ظواهر زندگی به قدری مورد توجه قرار می‌گیرند که انسان از یاد آخرت دور می‌شود، بیان داشت: به همین منظور خداوند متعال در جای جای قرآن تذکراتی را به انسان می‌دهد تا زیاد دچار چنین دلمشغولی‌های ظاهری نشود.

خطیب جمعه اردل در ادامه سخنان خود به قطعنامه پارلمان اروپا اشاره کرد و افزود:اظهارات اتحادیه اروپا در این قطعنامه یک لقمه گنده تر از دهان آنها بوده و این قطعنامه سخنان بیهوده و بی ارزش آنها را بیان نموده که برای نظام مقدس و ولایتمدار ایران اسلامی به اندازه پر کاهی ارزش ندارد.


انتهای پیام/


کد مطلب: 13677

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13677/موضوع-نیمه-کاره-ماندن-مسکن-مهر-مایه-نگرانی-مردم-مسولان-قبل-هدفمندی-یارانه-اقدام-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir