کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مجموعه مدیریت چهارمحال و بختیاری مجوزهای تخصیص آب را پیگیری کنند

21 فروردين 1393 ساعت 14:24

استاندار چهارمحال و بختياري گفت:مجموعه مديريتي آب چهارمحال و بختياري بايد به دنبال بهره برداري از مجوزهاي آب تخصيص داده شده باشند.


به گزارش جهانبین نیوز، قاسم سليماني در نشست شورای اداری این استان اظهار کرد: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي نبايد با سياسي كردن بحث آب و طرح آن در مجلس به دنبال جذب راي باشند.

وي افزود: نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي بايد به جاي سياسي كردن بحث انتقال آب به دنبال اجراي قانون و اقدام كارشناسي در اين زمينه بوده تا منافع ملي به خطر نيفتد.

سليماني دشتكي تصريح كرد: در آخرين جلسه شوراي عالي آب، انتقال آب بهشت آباد با لوله و تونلي كوتاهي بين شلمزار و گهروبا حفظ حقوق حوضه آبخيز مطرح و تصويب شد.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: منابع و مصارف حوضه زاينده رود نيز در اين نشست مورد بررسي قرار گرفت.

وي خاطرنشان كرد: مجموعه مديريتي آب چهارمحال و بختياري بايد به دنبال بهره برداري از مجوزهاي آب تخصيص داده شده باشند.

سليماني دشتكي از آبرساني سيار به ۲۱۸ روستاي چهارمحال و بختياري خبرداد و اظهار داشت: اكنون ۶۰ درصد قنات ها خشكيده و ۹۵ درصد آب صنعتي استان از سفره هاي زير زميني تأمين و يا با تانكر آبرساني مي شوند.

وي افزود: مديران مربوطه بايد تامين آب از محل آب هاي سطحي و پروژه انتقال آب بهشت آباد را در برنامه كاري خود قرار دهند.

به گزارش جهانبین نیوز، تمامی مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال وبختیاری و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با قیام در شورای اداری این استان انصراف خود را برای دریافت یارانه اعلام کردند.

انتهای پیام/خ ز/


کد مطلب: 13672

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13672/مجموعه-مدیریت-چهارمحال-بختیاری-مجوزهای-تخصیص-آب-پیگیری-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir