کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تیم مذاکره کننده ایران مواظب خط قرمزها باشد/دانشجویان پشت سر رهبرشان ایستاده اند

23 فروردين 1393 ساعت 11:16

دانشجوی دانشگاه پیام نور بروجن گفت: دشمنان بدانند ما دانشجویان خط امام و رهبری هرگز اجازه نخواهیم داد خون شهدایمان از چمران تا احمدی روشن پایمال شود و تا آخرین قطره خونمان پشت سر رهبرمان خواهیم ایستاد.


به گزارش جهانبین نیوز، علی اصغر غفاری در گفتگو با خبرنگار منطقه آزاد با اشاره به بیستم فروردین و روز انرژی هسته‌ای اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خودشان در شرق کارون بیان داشتند که شکست یک ملت زمانی اتفاق می افتد که یقین پیدا کنند دیگر کاری نمی توانند بکنند که طبق این فرمایش دشمنان ما بالاخص امریکا هیچ موقعی به دنبال پیشرفت ما نیستند و نخواهند بود.

وی افزود: دشمنان بدانند ما دانشجویان خط امام و رهبری هرگز اجازه نخواهیم داد خون شهدایمان از چمران تا احمدی روشن پایمال شود و تا آخرین قطره خونمان پشت سر رهبرمان خواهیم ایستاد.

غفاری خطاب به دولت یازدهم و تیم مذاکره کننده ایران گفت: دولت در مذاکرات خط قرمزها را رعایت کند و بدانند که ما نیازی به گروه ۱+۵ نداریم بلکه آنها به ما نیاز دارند و نیازی به شام کاری آقای ظریف و خانم اشتون نیست پس تمام تلاش خود را برای کوتاه نیامدن از مواضع رهبری و جمهوری اسلامی بکنند و قدمی عقب ننشینند.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 13663

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13663/تیم-مذاکره-کننده-ایران-مواظب-خط-قرمزها-باشد-دانشجویان-پشت-سر-رهبرشان-ایستاده-اند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir