کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گیر و دارهای ثبت نام اینترنتی یارانه ها

21 فروردين 1393 ساعت 11:36

با توجه به تعداد زیاد ثبت نام کنندگان و همچنین وقت گیر بودن ثبت نام ها بعید است که همه ی مردم مستحق بتوانند برای دریافت یارانه ها طی 10 روز ثبت نام کنند و در آن صورت دولت هم این موارد را به پای انصراف این افراد از دریافت یارانه خواهد گذاشت.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، دولت اعلام کرده که از ۲۰ فروردین ماه همه  سرپرست های خانوار باید در مدت ۱۰ روز برای دریافت یارانه ها در سامانه اینترنتی رفاهی ثبت نام کنند.

با این حساب احتمال داده می شود که این طرح دولت باعث ایجاد مشکلات فروانی شبیه آنچه در توزیع سبدهای کالا رخ داد، شود.

اکثر مردم ایران در منازل خود اینترنت پر سرعت ندارند و عده ی زیادی نیز به اینترنت کم سرعت نیز دسترسی ندارند و در بسیاری از روستاهای ایران کافی نت وجود ندارد.

با توجه به این موارد مردم برای ثبت نام یارانه ها مجبورند به کافی نت های شهرها هجوم ببرند و در این صورت ازدحام فراوانی به وجود خواهد آمد.

با توجه به چنین ازدحامی و تعداد زیاد ثبت نام کنندگان و همچنین وقت گیر بودن ثبت نام ها بعید است که همه ی مردم مستحق بتوانند برای دریافت یارانه ها طی ۱۰ روز ثبت نام کنند و در آن صورت دولت هم این موارد را به پای انصراف این افراد از دریافت یارانه خواهد گذاشت.

حتی اگر ادارات دولتی هم به مراکزی برای ثبت نام یارانه ها تبدیل شوند باز هم مشکل شلوغی و ازدحام و وقت کم ثبت نام حل نمی شود.

ضمن اینکه روانه شدن یکباره ی چنین ترافیک سنگینی که تا به حال برای این سایت سابقه نداشته ممکن است باعث اختلال در سایت رفاهی و ایجاد مشکل دوباره برای مردم شود.

به نظر می رسد که دولت یازدهم از نحوه ی توزیع سبدکالا که باعث نارضایتی اکثر مردم شد درس لازم را نگرفته اند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 13655

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13655/گیر-دارهای-ثبت-نام-اینترنتی-یارانه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir