کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هنری که در جهت دین و مکاتب آسمانی نباشد ارزشی ندارد

بام ایران خبر , 21 فروردين 1393 ساعت 8:17

نماینده ولی فقیه در استان: هر کس درک ایمانی پیدا کرده باشد می فهمد دشمن از چه راهی به خود و جامعه اش صدمه می زند و با این درک میتواند با حرفه و مهارت خود در هر جایگاهی به مقابله بیاستد و لبیک گوی ندای رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی باشد.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام نکونام در دیدار جمعی از اصحاب رسانه و هنرمندان گفت: امروز ، روز یاد آوری مردانی است که با هنر خود الگو شدند و این الگوها زیبایی هنر رادر همان مسیرالهی قرار دادند و هیچ گونه تخطی از این راه را نپیمودند که تخطی از مسیر درست باعث گمراهی می شود.

وی با اشاره به این که قلب انسان باید جایگاه درک و فهم و ایمان باشد افزود: یکی از انسانهایی که قلب او جایگاه معرفت و کمال و درک بود شهید آوینی است.

نکونام افزود: شهید آوینی نماد یک انسان جهادگر و تلاش گر بود که با ایمان بالا هم نفس خود را ساخت و هم در جهت شناساندن راه درست و ایمان ، به جامعه خدمت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت:شهدای هسته ای که در عرصه دانش ورود پیدا کردند و از همه جنبه ها مثل عمر، خانواده و... دریغ نکردند، تا در برابر دشمن بیاستند و هنرمندی این شهیدان از درک درست آنها در ارائه دانش و خدمات بی نظیر الهام می گیرد.

وی گفت: هر کس درک ایمانی پیدا کرده باشد می فهمد دشمن از چه راهی به خود و جامعه اش صدمه می زند و او نیز با این درک میتواند با حرفه و مهارت خود در هر جایگاهی به مقابله بیاستد و لبیک گوی ندای رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی باشد.همانگونه که هنرمند می تواند با خلق آثار خود مفهوم درست اقتصاد مقاومتی را به مخاطب منتقل کند.

امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: هنر به جد دارد از مسیر خود منحرف می شود، هنری که از خداست و به مکاتب آسمانی وحی شده است.

وی تاکید کرد: هنرمند میتواند هنر امروزی را در جهت مکاتب آسمانی سوق دهد و اگر هنر با این جهت نباشد ارزش ندارد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 13647

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13647/هنری-جهت-دین-مکاتب-آسمانی-نباشد-ارزشی-ندارد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir