کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روز ملی فناوری هسته‌ای روز نماد استقلال علمی و استقلال سیاسی کشور است

20 فروردين 1393 ساعت 13:13

امام جمعه شهر اردل گفت: روز ملی فناوری هسته‌ای روز نماد استقلال علمی و استقلال سیاسی کشور و روز پاسداری از شهدای فن آوری هسته ای است و می تواند روز نماد عزت ملی کشور باشد.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام موسی سلمانپور در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه اظهار داشت: روز ملی شدن هسته‌ای یعنی روزی که دانش هسته‌ای درکشور جمهوری اسلامی ایران بومی شد، به‌گونه‌ای که دیگر امکان سلب آن از ملت قهرمان ایران ممکن نیست.

سلمانپور گفت: این روز، روز دستیابی دانشمندان هسته‌ای ایران به فنآوری صلح آمیز بود و حامل پیام‌های مختلفی برای دشمنان داخلی و خارجی است.

وی با بیان اینکه در روز ملی هسته‌ای باید یاد شهدای هسته‌ای گرامی‌ داشته شود، اظهار کرد: غرب و آمریکا هیچ وقت به دنبال این نیستند که به ما منفعتی برسانند و غربی‌ها همیشه دنبال بهانه‌ای برای دشمنی با جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند.

امام جمعه اردل با اشاره به شرایطی که مقام معظم رهبری برای مذاکرات هسته‌ای بیان کردند، افزود: آمریکایی‌ها باید دست از شرارت و زورگویی بردارند، به حقوق ملت ایران احترام بگذارند، در امور داخلی ایران دخالت نکنند، از فتنه‌گران در داخل ایران حمایت نکنند، از آتش‌افروزی‌ها در منطقه پرهیز کنند و نظام جمهوری اسلامی را به رسمیت بشناسند.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 13637

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13637/روز-ملی-فناوری-هسته-ای-نماد-استقلال-علمی-سیاسی-کشور

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir