کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نباید از شان و مقام فاطمی در ایام نوروز غافل شد/ مردم، حضور در هیئات و عزاداری های حضرت زهرا(س) را قدر بدانند

8 فروردين 1393 ساعت 19:29

امام جمعه موقت فارسان به سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و حضور مردم در دسته جات و هیئت ها مذهبی حضرت زهرا(س) که الگوی امروز جامعه هستند را خواستار شد.


به گزارش چهانبین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، حجت الاسلام سید مهدی یعقوبی با تبریک هفته کتاب کودک که توصیه می شود والدین با توجه به سال فرهنگ و هفته کتاب کودک، عیدی فرزندان خود را یک جلد کتاب قرار دهند که این خود با عث فرهنگ سازی خواهد شد.


امام جمعه موقت فارسان در ادامه به سفر رئیس جمهور کشورمان به افغانستان و شرکت در مراسم ملی نوروز  که با حضور دیگر کشور های مسلمان بر گزار شد اشاره کرد و گفت: این سفر میتواند با توجه به مذاکراتی که انجام شده باعث بر کات خوبی برای دو کشور باشد.


وی همچنین به سفر حجت الاسلام نکونام نماینده ولی فقیه در استان  به شهر گوجان و افتتاح نمایشگاه مظلومیت اشاره کرد و گفت این سفر نشانگر توجه ایشان به مسایل فرهنگی است که میتواند نقش مهمی را در شناساندن مظلویت این بانو را نشان دهد.


وبه دیدار اعضا ستاد نکوداشت علیمردان خان بختیاری با مقام معظم رهبری و تجلیل ایشان از علیمردان خان سردار بزرگ بختیاری پرداخت و گفت : این سرداران در مبارزات خود بسیار حضور خوبی داشتند که مایه افتخار هستند.
انتهای خبر/ح


کد مطلب: 13442

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13442/نباید-شان-مقام-فاطمی-ایام-نوروز-غافل-مردم-حضور-هیئات-عزاداری-های-حضرت-زهرا-س-قدر-بدانند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir