کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه موفت شهرکرد:

شعار سال مسیر انقلاب اسلامی را مشخص می‎کند

1 فروردين 1393 ساعت 17:24

نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری مسیر انقلاب اسلامی را مشخص می‎کند.


به گزارش جهانبین نیوز، حجت‎الاسلام سید محمد احمدی در خطبه های نخستین نماز جمعه سال ۹۳ اظهار کرد: سال جدید که با عنوان  «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه نامگذاری هر سال از سوی مقام معظم رهبری دارای سه بعد مهم است، گفت: این نامگذاری‌ها در در بعد نخست، اصل سیاست های کلان نظام و نقشه راه را برای کشور و مسئولان ترسیم می کند.

احمدی افزود: بعد دوم این نامگذاری ها، مسیر انقلاب اسلامی را مشخص می کند و بعد سوم این نامگذاری‌ها این است که از عمق اسلام و مفاهیم قرآنی و اندیشه اسلامی است.

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری سرلوحه همه کارها و امور در امسال است، تصریح کرد: برای تحقق شعار سال ۹۳ همه مسوولان و مردم در این راستا سهیم هستند و محقق شدن آن عزم مسئولان و مردم را می‌طلبد.

احمدی افزود: اقتصاد و فرهنگ باید هر دو مورد توجه قرار گیرند و حتی بحث فرهنگ از اقتصاد نیز مهمتر است.

به گفته وی، روح متعالی اقتصاد توجه به فرهنگ اقتصادی است و اقتصاد مقاومتی پادزهری در برابر تهدیدات و حملات دشمنان است.

احمدی گفت: در بخش فرهنگی نیز باید به فرهنگ اسلام ناب محمدی توجه ویژه ای داشت و در ساخت پارک‌ها و مجتمع‌ها باید به مفاهیم اسلامی توجه شود.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به مذاکرات هسته‌ای کشور، تصریح کرد: نباید به لبخند دشمن دل خوش کرد چرا که دشمن حتی پای میز مذاکره نیز به دنبال توطئه است و هدف دشمن در مذاکرات از ابتدا مسائل هسته ای نبوده و به دنبال مسائل دیگری بوده و اکنون مسائل حقوق بشری که نظام سلطه همواره آن را نقض می کند ،مورد توجه دشمن قرار گرفته است.

احمدی ایام دهه فاطمیه و نوروز را یادآور شد و گفت: نوروز واقعی و بهار حقیقی بهاری است که امام عصر عجه الله تعالی فرج الشریف ظهور کنند.

انتهای پیام/خ ز/


کد مطلب: 13350

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13350/شعار-سال-مسیر-انقلاب-اسلامی-مشخص-می-کند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir