کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در مراسم معارفه معاون توسعه منابع نیروی انسانی مطرح شد

مدیران خود را به شخص یا گروه خاصی وامدار ندانند

25 اسفند 1392 ساعت 12:47

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: معاونان و مدیران استان به هیچ عنوان خود را به گروه و یا جناح خاصی وامدار ندانند.


به گزارش جهانبین نیوز، قاسم سلیمانی در آئین تودیع و معارفه معاون توسعه منابع نیروی انسانی اظهار کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های استان، توسعه اشتغال است و ما در این رابطه برنامه‌ریزی‌های بسیاری انجام داده‌ایم.

وی افزود: در حال حاضر برخی از واحدهای تولیدی استان تعطیل و نیمه‌تعطیل هستند و ما با برگزاری جلسات با صاحبان صنایع تولیدی و بخش خصوصی تلاش کرده‌ایم که این واحدها فعال شود تا بتوان در توسعه اشتغال گام‌های مهمی برداشت.

سلیمانی، پیگیری امور عمرانی استان را از دیگر برنامه‌های خود برشمرد و گفت: پیگیری پروژه راه‎آهن و سه محور اساسی استان از جمله محورهای شهرکرد- بن- خوزستان، کارون، لردگان و فارسان- مسجد سلیمان از جمله این اقدامات در حوزه عمرانی است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تلاش می‎شود تا در سه سال آینده زیرساخت‌های خوبی در حوزه عمرانی صورت گیرد.

سلیمانی در ادامه با اشاره به مسائل فرهنگی استان، اظهار کرد: ایجاد وفاق و وحدت لازم در استان از مهمترین اموری است که به جد پیگیری می‎شود.

وی افزود: همگرایی و همدلی خوبی در استان شکل گرفته و اختلافات گذشته رنگ باخته و همه گروه‌ها و مسئولان با یکدیگر رابطه تعاملی خوبی دارند.

سلیمانی، وحدت در عین کثرت را مهمترین مبنای وفاق و همدلی در استان دانست و گفت: همه گروه‌ها و جناح‌های مختلف در استان باید به این مبنا و اصل توجه لازم را داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت به کارگیری اعتدال در امور استان تاکید کرد و گفت: مدیران باید اعتدال و عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهند و به هیچ گروه و یا شخص خاصی وامدار نباشند.

سلیمانی با اشاره به انتصاب سیامک سلیمانی به عنوان معاون توسعه منابع نیروی انسانی، گفت: با وجود شایعات بسیاری که در این رابطه وجود داشت و عده‌ای مطرح می‌کردند که پس از کش و قوس‌های بسیاری بلاخره سیامک سلیمانی معاون استاندار شد باید بگویم که این شایعات به هیچ عنوان صحت ندارد و بنده با آگاهی و تحقیق وی را به این سمت منصوب کردم.

وی افزود: امید می‎رود معاونان و مدیران بتوانند به وظایف و رسالت‌های خود به خوبی عمل کنند چراکه اگر تخلفی از مدیری دیده شد سریعا برکنار می‎شود.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 13273

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13273/مدیران-خود-شخص-یا-گروه-خاصی-وامدار-ندانند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir