کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در گفت‌و‌گو با نماینده مردم بروجن مطرح شد

انتظار مردم چهارمحال و بختیاری برای شنیدن سوت قطار در سال 92 به پایان نرسید

24 اسفند 1392 ساعت 12:06

بهره‌برداری از طرح راه‌آهن چهارمحال و بختیاری و اتصال این استان به شبکه ریلی کشور یکی از مهمترین مطالبات مردم این استان است که این امر در سال 92 نیز محقق نشد.


امیرعباس سلطانی، نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: وعده‌های بسیاری از سوی دولتمردان در سال جاری و سال‌های گذشته داده شد که بسیاری از آن‌ها یا محقق نشده و یا نیمه‌تمام باقی مانده است.

وی افزود: بهره‌برداری از طرح راه‌آهن چهارمحال و بختیاری و اتصال این استان به شبکه ریلی کشور سال‌ها است که به یکی از مهمترین مطالبات مردم این استان تبدیل شده به نحوی که آن‌ها را سال‌ها برای شنیدن صدای سوت قطار به انتظار گذاشته است ولی تاکنون این مخم محقق نشده است.

سلطانی ادامه داد: ایمن‌سازی جاده‌ها و محورهای پرخطر استان، تکمیل پروژه پتروشیمی بروجن و رونق اشتغال از دیگر وعده‌هایی بود که در سال جاری نیز محقق نشد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در ادامه، تحقق حماسه سیاسی را مهمترین رویداد سال جاری دانست و گفت: مردم با حضور حداکثری خود به یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری بار دیگر به خوبی پاسخ دادند و با حضور حداکثری خود پای صندوق‌های رای نشان دادند که در هر شرایطی پای نظام و انقلاب خود ایستاده‎اند.

سلطانی با ارزیابی عملکرد مسئولان اجرای کشور در سال 92، تصریح کرد: با توجه به اینکه نیمه اول امسال از سوی دولت دهم و نیمه دولت از سوی دولت یازدهم اداره شد، باید گفت که دولت دهم عملکرد خوبی از خود به جای نگذاشت و دولت یازدهم هم تاکنون در حد متوسط قائل شده است.

وی افزود: دولت یازدهم با شعارهای انتخاباتی خود توقع مردم کشور را بالا برد و تاکنون نتوانسته پاسخگوی این توقعات باشد و در حد و اندازه آن عمل کند و ضروری است تا با تلاش بیش از پیش بتواند به این مطالبات مردمی به خوبی پاسخگو باشد.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 13250

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13250/انتظار-مردم-چهارمحال-بختیاری-شنیدن-سوت-قطار-سال-92-پایان-نرسید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir