کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه اردل:

مسولان هماهنگ کننده دیدار اشتون با اهل فتنه، می خواهند ایران را بازیچه غرب قرار دهند

24 اسفند 1392 ساعت 0:34

امام جمعه اردل: مسولانی که در تدارک دیدار اشتون با اصحاب فتنه بودند، به دنبال این هستند که ایران همیشه بازیچه غرب باشد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام موسی سلمانپور امام جمعه اردل ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، به سفر اشتون به ایران و به دیدار وی با فتنه‌گران اشاره کرد و افزود:مسئولانی که دیدار اشتون با فتنه گران را از قبل برنامه ریزی کردند، باید بدانند این دیدار ها به ضرر استقرارو امنیت کشور است و اینها می خواهند کشور ما را بازیچه غرب قرار دهند.
وی گفت: تا اینجا شاید عده‌ای متوجه نبودند و جمعی از جوانان نمی‌پذیرفتند که اغتشاشات سال ۸۸ فتنه آمریکایی و غربی بود و منشاء داخلی نداشت ولی با این دیدار بر همگان معلوم شد این فتنه آمریکایی با تحریک آمریکا و غرب اتفاق افتاد.
سلمانپور اظهار داشت: دیدار کاترین اشتون با سران فتنه، ما را به یقین و باور رساند، آمریکا این اغتشاشگران را حمایت می‌کرد و اجرای طرح براندازی نظام اسلامی را در دستور کار داشتند.
وی اظهار داشت: حضرت زهرا (س) مادر امام حسن و امام حسین (ع)و مادر زینب کبری (س) پرستار و افشاکننده جنایت‌های صحنه عاشورا هستند.

سلمانپور با تأکید بر اینکه در ایام فاطمیه مقام و منزلت ایشان حفظ می‌شود، ادامه داد: حضرت فاطمه (س) با وجود داشتن سن کم و عمر کوتاه به ما درس آزادی، آزادگی، ایثار و مقاومت را آموخت.

درپایان خطیب نماز جمعه اردل به مرثیه خوانی پرداختند و نمازگزاران در سوگ آن بانوی همام (حضرت فاطمه زهرا"س")اشک ماتم ریختند.

انتهای پیام/ح


کد مطلب: 13232

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13232/مسولان-هماهنگ-کننده-دیدار-اشتون-اهل-فتنه-می-خواهند-ایران-بازیچه-غرب-قرار-دهند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir