کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تقدیر از 46 نفر از برترین‌های حلقه‌های صالحین چهارمحال و بختیاری

بام ایران خبر , 20 اسفند 1392 ساعت 14:24

اولین جشنواره برترین های حلقه های صالحین استان چهارمحال و بختیاری در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز، مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان گفت: جشنواره برترین های حلقه های صالحین استان در سه سطح ناحیه‌‌ای، استانی و کشوری اجرا می‌شود که امروز شاهد برگزاری اولین جشنواره استانی آن در شهرکرد هستیم.

حجت‎الاسلام مجتبی رفیعی تصریح کرد: حلقه های صالحین در رده های سنی مختلف نظیر کودکان، نوجوانان، جوانان و میانسالان و پیشکسوتان در قالب موضوعاتی ثابت و متناسب با زمان های مختلف فعالیت دارند.

وی افزود: در این جشنواره از بین ۲۴۰۰ مورد برگزیده از ۱۰ شهرستان ۱۵۰ نفر انتخاب که در نهایت ۴۶ نفر به مرحله استانی راه یافته و در این جشنواره مورد تقدیر واقع می شوند.

مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان با اشاره به گذشت پنج سال از فعالیت حلقه های صالحین بیان داشت: فلسفه تشکیل این حلقه ها تربیت و انسان سازی و تبدیل آموزه های دینی به سبک زندگی و آماده کردن نیروهای متعهد برای آینده نظام و انقلاب است.

رفیعی، تقویت انگیزه و شور و نشاط انقلابی در بین بسیجیان، قدردانی از اقدامات و فعالیتهای برجسته بسیجیان در بحث شجره طیبه صالحین، ایجاد رقابت سالم بین بسیجیان، الگوگیری در سایر رده ها و انتشار مستندات ابتکارات، نوآوری ها و خلاقیت ها را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 13176

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13176/تقدیر-46-نفر-برترین-های-حلقه-های-صالحین-چهارمحال-بختیاری

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir