کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی از ضروریات تحقق حماسه اقتصادی است

بام ایران خبر , 19 اسفند 1392 ساعت 13:44

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ترویج و تقویت فرهنگ کار و کارآفرینی از ضروریات تحقق حماسه اقتصادی است.


به گزارش جهانبین نیوز، خدابخش مرادی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان شهرکرد اصل و هدف دولت ها و مسئولان در جایگاه های مختلف را خدمت رسانی دانست.

مرادی با اشاره به روزهای پایانی سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی گفت: حماسه اقتصادی رویکردی است برای تمام سالها و یکی از کارکردهای مدیریت و مدیران نگاهی به گذشته و آنچه که گذشت است که با گذشت این سال تا چه اندازه شاهد تحقق این دو نگاه محوری در استان بودیم.

وی، برگزاری انتخابات ۲۴خرداد را جلوه ای از تحقق حماسه سیاسی دانست و گفت: حضور پرشور و شعور مردم تکلیف ما را در حوزه خدمت رسانی و برنامه ریزی و اهتمام به امور بیشتر می کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، توجه به حوزه حماسه اقتصادی را نیاز جامعه امروز دانست و تصریح کرد: یکی از امهات که در حوزه اقتصادی باید به آن توجه شود ایجاد امنیت پایدار و پایداری امنیت است.

مرادی تصریح کرد: در این خصوص جلب و جذب سرمایه گذار و ایجاد بسترهای لازم برای صاحبان سرمایه زمینه اشتغال را نیز فراهم می کند.

وی افزود: مشکل اشتغال با سخنرانی و شعار حل نمی شود و نیاز به عزم و همت جدی در زمینه ارتقاء ظرفیت تولید و اشتغال در واحدهای تولیدی را می طلبد.

مرادی اظهار داشت: باید استعدادهای بالقوه سرزمینی استان شناخته شود و با جلب و جذب سرمایه و سرمایه گذاری در استان در جهت به فعلیت درآوردن این استعدادها کار کرد

وی گفت: تبلیغ، تبیین و روشنگری و ایجاد فرهنگ کار و تلاش و کارآفرینی از ضروریات تحقق حماسه اقتصادی است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، رویکرد دولت را توسعه دانست و تصریح کرد: در تحقق حماسه اقتصادی باید بسترسازی در زمینه سرمایه گذاری، مشارکت های اجتماعی و اعتماد اجتماعی فراهم شود.

مرادی، ضرورت جامعه امروز را برنامه های مداومتی و توسعه ای دانست و اذعان کرد: در سایه ارتقاء واحدهای تولیدی، مشارکت اجتماعی و سرمایه گذاری اقتصادی اشتغال ایجاد می شود.

وی گفت: استان چهارمحال و بختیاری دارای توان های بالقوه فرهنگی و شیعی متمدانه ای است که باید برای شناساندن و رشد و شکوفایی آن تلاش شود.

انتهای پیام/خ ز/


کد مطلب: 13136

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13136/ترویج-فرهنگ-کار-کارآفرینی-ضروریات-تحقق-حماسه-اقتصادی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir