کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دانش آموزان نخبه استان راهی اردوی نوروزی می شوند

زنگ خبر , 19 اسفند 1392 ساعت 11:56

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان در جمع دانش آموزان نخبه و والدین آنها گفت :هدف از برگزاری اردوی علمی نوروزی ، جمع‌بندی دروس دانش‌آموزان چهارم دبیرستان، مشاوره تحصیلی گروهی و انفرادی و رفع اشکال دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی جهت آمادگی در کنکور سال 93 است .


به گزارش جهانبین نیوز،۲۰ نفر از دانش آموزان نخبه استان که در آزمون‌های آیه‌های تمدن ترازهای کشوری خوبی کسب کرده اند از سوم تا دوازدهم فروردین در اردوی علمی آموزشی آمادگی کنکور  شرکت می کنند.

مدیر سازمان بسیج دانش‌آموزی استان در همایش توجیهی این دانش آموزان گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید علم و جنبش نرم افزاری و توجه به نخبگان و با توجه به سند چشم انداز بیست ساله نظام و دهه پیشرفت و عدالت و طراحی برنامه آیه های تمدن به منظور تحقق موارد فوق ، اردوی آمادگی نوروزی کنکور ۹۳ با حضور۴۰۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر ممتاز عضو آیه های تمدن به صورت متمرکز در ایام نوروز ، در تهران برگزار می شود.

مرادی هدف از برگزاری این اردوی علمی را جمع‌بندی دروس دانش‌آموزان چهارم دبیرستان، مشاوره تحصیلی گروهی و انفرادی و رفع اشکال دانش‌آموزان در طول سال تحصیل جهت آمادگی در کنکور سال ۹۳برشمرد.

وی ادامه داد:این اردو از سه مرحله تشکیل شده است که مرحله مقدماتی از ۲۳ تا ۲۸ اسفند به صورت غیرحضوری و کار در منزل برگزار می‌شود که در این مرحله برنامه مطالعاتی دقیق و کارشناسی به همراه جزوات نکته و تست در اختیار دانش آموزان قرار می گیردتا با آمادگی کامل وارد مرحله دوم شوند. مرحله میانی از ۳ فروردین تا ۱۲ فروردین به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود و نهایتا مرحله پایانی۱۴ نا ۲۱ فروردین برای جمع بندی دروس به صورت غیر حضوری برگزار می شود .

این دوره که در سه رشته ریاضی، علوم‌تجربی و انسانی  به صورت مجزا برگزار می گردد و شرایط ایده‌آل و منحصر به فردی برای دانش‌آموزان به جهات مختلف محسوب می شود،  سعی شده است  از بهترین اساتید تراز اول کشور و بهترین مشاورین کنکور استفاده شود.

مرادی در پایان گفت : استان چهارمحال و بختیاری با ۲۰ دانش آموز  نخبه در این اردوها شرکت می کند .

انتهای پیام/


کد مطلب: 13126

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13126/دانش-آموزان-نخبه-استان-راهی-اردوی-نوروزی-می-شوند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir