کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دانش‎آموز چهارمحالی در مسابقه علمی امیدان خوش درخشید

زنگ خبر , 19 اسفند 1392 ساعت 11:31

مدیرعلمی سازمان بسیج دانش آموزی استان : دانش آموزان استان توانستند در مسابقه علمی امیدان دانش آموزان مقطع ابتدایی یک رتبه کشوری و 33 رتبه استانی را از آن خود کنند.


به گزارش جهانبین نیوز ، سلیمی مدیر علمی سازمان بسیج دانش آموزی استان گفت :امیر محمد امامی،دانش آموز فارسانی توانست در مسابقات علمی امیدان رتبه برتر کشوری را از آن خود کرده و برنده یک دستگاه تبلت شود .

سلیمی ادامه داد :دانش آموزان استان در این مسابقات بسیار خوش درخشیده و حدود ۳۳ نفر از آنان با بدس آوردن نمره مجاز بنده سفر مشهد شدند .

وی در پایان با اشاره به این که ۶۵۰۰ دانش آموز از استان چهارمحال و بختیاری در این رقابت بزرگ شرکت داشتند گفت :۲۴۰ دانش آموز نیز با کسب نمره قابل قبول در سطح شهرستان مورد تشویق قرار می گیرند .

گفتنی است : مسابقه علمی امیدان به عنوان بزرگترین رقابت علمی دانش آموزان مقطع ابتدایی، با هدف تقویت بنیه علمی دانش آموزان ،تقویت روحیه رقابت و تشویق دانش آموزان به درس خواندن و نیز افزایش آمادگی دانش آموزان پایه ششم برای آزمون مدارس نمونه دولتی و استعداد های درخشان به همت سازمان بسیج دانش آموزی و ادارات آموزش و پرورش ۱۷ دی ماه در سراسر کشور برگزار شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 13122

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13122/دانش-آموز-چهارمحالی-مسابقه-علمی-امیدان-خوش-درخشید

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir