کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اشتغال بیش از 620 نفر در قالب طرح های بسیج سازندگی

بام ایران خبر , 18 اسفند 1392 ساعت 12:10

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد گفت: در سال جاری ۱۷۵ کارگاه اقتصادی در غالب طرح های بسیج سازندگی زمینه اشتغال مستقیم بیش از ۶۲۰ نفر را در شهرستان شهرکرد فراهم کرده است.


به گزارش جهانبین نیوز، مهران مرادی در حاشیه مراسم هفته منابع طبیعی و غرس نهال به یاد شهدا با اشاره به روزهای پایانی سال حماسه اقتصادی و حماسه اقتصادی و ابلاغ سیاستهای اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری گفت: همه مردم و خصوصآ مسئولین در جهت ابلاغ و اجرای این سیاستها گام های موثری بردارند.

مرادی ضمن تشریح برنامه های بسیج سازندگی در هفته منابع طبیعی هدف اساسی کاشت نهال های مثمر را کمک در توسعه اقتصادی دانست.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد به همت بسیجیان و حمایت های صورت گرفته در سال ۹۲ تعداد ۱۷۵ کارگاه اقتصادی در زمینه های پرورش قارچ خوراکی، تولید کودهای ورمی کمپوست، صنایع تبدیلی، پرورش شترمرغ، زنبورداری، گلخانه های کوچک، پرورش دام سبک و سنگین، پرورش ماهی در مجاورت چاه های کشاورزی، کشت و تولید زعفران و ترویج پرورش مرغهای بومی را دایر کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهرکرد بیان داشت: این طرح ها با تسهیلات بالغ بر پنجاه میلیارد ریال در غالب وامهای قرض الحسنه و عقود اسلامی با هدف توسعه فضای اقتصادی در سطح شهرستان شهرکرد انجام شده است.

مرادی افزود: اجرای این طرح ها زمینه اشتغال مستقیم بیش از ۶۲۰ نفر را فراهم کرده است.

وی برگزاری کارگاههای توجیهی آموزشی برای بیش از ۱۰۰۰ نفر از بسیجیان در سطح حوزه ها و پایگاهها و مشارکت بیش از ۵۰۰۰ نفر اردو در عرصه های مختلف عمرانی، منابع طبیعی، کشاورزی، ساخت منازل محرومان، مشاوره های خدمات بهداشتی و مرمت و زیباسازی مدارس و مساجد در غالب طرح هجرت و سازندگی را از دیگر برنامه های توسعه اقتصادی این ناحیه عنوان کرد.

مرادی فعالیته ای بسیج سازندگی را گامی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از اشتغال و تولید ملی دانست.

انتهای پیام/


کد مطلب: 13091

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13091/اشتغال-بیش-620-نفر-قالب-طرح-های-بسیج-سازندگی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir