کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خطیب موقت شهرکرد:

تحقق اقتصاد مقاومتی مستلزم تفکر بسیجی است

16 اسفند 1392 ساعت 15:43

امام جمعه موقت شهرکرد تحقق اقتصادی مقاومتی را مستلزم تفکر بسیجی دانست و گفت: تنها راه غلبه بر فشارها و تحریم های اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی توجه به ظرفیت توان نیروی جوان مومن متعهد داخل کشور است.


به گزارش جهانبین نیوز ، حجت الاسلام احمدی با اشاره به ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) اظهار کرد: حجاب و پاک دامنی حضرت زینب کبری (س) برای تمام زنام عالم الگو و نمونه است

وی عفت و حجاب را بالاترین عبادت در نزد خدای متعال دانست و تصریح کرد: پایبندی حضرت زینب (س) به این دستور و واجب الهی تحسین برانگیز و بی بدیل است بنابراین الگو گیری و پیروری بانوان از حضرت زینب (س) در حفظ حجاب اسلامی بر همگان لازم و ضروری است.

حجت الاسلام احمدی حجاب کامل در پوشش چادر دانست و گفت: چادر یک یادگار ارزشمند و به جا مانده از حضرت زهرا(س) و حضرت زینب (س) است و حفظ شان و جایگاه این پوشش ارزشمند در جامعه اسلامی یک امر ضروری است

وی حجاب را رمز برتری و غلبه زنان اسلامی بر دیگر زنان عالم دانست و گفت: پوشش و حجاب ، زنان جامعه اسلامی را از دیگر زنان غربی و شرقی متمایز می کند و زمینه ساز پیشرفت و تکامل دنیایی و معنوی خواهد شد.
حجت الاسلام احمدی صبر ، مهربانی ، عطوفت و کرامت را از دیگر ویژگی های اخلاقی حضرت زینب (س) برشمرد.

وی با اشاره به روز پرستار از زحمات همه پرستاران تقدیر کرد و گفت: اگر پرستاران به آن تکلیف و وظیفه دینی خود که خدمت و رسیدگی صادقانه به بیماران است پایبند باشند به یقیین شغل آنها عبادت درمحضر خدا محسوب می شود.

حجت السلام احمدی به ۲۲ اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا اشاره و خاطرنشان کرد: عزت و اقتدار کنونی نظام به برکت خون های پاک شهدا است بنابراین راه قرار گرفتن در مسیر شهدا پرهیز از گناه و معصیت است.

وی به دیدار نمایندگان مجلس خبرگان با رهبر انقلاب اشاره و تصریح کرد: رمز موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی بر هجمه های دشمنان حاکمیت حکومت اسلامی به رهبری ولایت فقیه است.

حجت الاسلام احمدی تحقق اقتصادی مقاومتی را مستلزم تفکر بسیجی دانست و گفت: تنها راه غلبه بر فشارها و تحریم های اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی توجه به ظرفیت توان نیروی جوان مومن متعهد داخل کشور است.

وی به برخی اهانت ها و هجمه ها در مطبوعات و رسانه داخلی اشاره خاطرنشان کرد: متاسفانه مدتی است که شاهد هستیم مطبوعات و رسانه ها به صورت علنی مقدسات و احکام دینی را مورد هجمه قرار می دهند و این نه یک حادثه سطحی بلکه یک جریان فتنه انگیز در کشور است.

حجت الاسلام احمدی خواستار برخورد جدی و قاطع دولتمردان با این هجمه ها شد و افزود: دولتمردان مراقب و هوشیار باشند که مبادا این رفتارهای غیر اخلاقی و فرهنگی به نام آنها تمام شود چرا که دشمن می خواهد این هجمه را به نام دولت تمام کند.


کد مطلب: 13050

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13050/تحقق-اقتصاد-مقاومتی-مستلزم-تفکر-بسیجی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir