کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر اردل:

مسئولانی که مخالف احداث سد بهشت آباد هستند، برای توسعه این شهرستان پیشنهاد خود را مطرح کنند

16 اسفند 1392 ساعت 20:15

امام جمعه شهر اردل گفت:امید مردم شریف شهرستان اردل برای توسعه و رهایی از مشکل اشتغال در این شهرستان احداث سد بهشت آباد است و مسئولانی که با این پروژه مخالف هستند برای توسعه این شهرستان چه پیشنهادی دارند.


به گزارش هفت چشمه، حجت الاسلام موسی سلمانپور امام جمعه شهر اردل در خطبه های نماز جمعه امروز که با حضور پر شکوه مردم شهید پرور شهرستان اردل برگزار شد ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد شهید در روز ۲۲ اسفند اظهار کرد: شهدا زنده اندو این  یک داستان نیست بلکه این یک حقیقت همیشه زنده است.

سلمانپور با بیان اینکه خداوند متعال بهترین تعریف را در حق شهیدان بیان نموده است اظهار داشت:امروز باید الگوی ما و جوانان شهیدان باشند زیرا آنان بهترین مسیر بندگی را انتخاب نمودند و با ادامه دهنده را آنها مورد شفاعتشان در قیامت می شویم.

وی ضمن تبریک بزرگ بانوی دشت کربلا حضرت زینب (س) و روز پرستار بیان کرد:شغل پرستاری شغل شریفی است و حقیقتا خدمات پرستاران در دوران مقدس کمتر از ایثار گران نبوده است.

خطیب جمعه اردل در ادامه بابیان اینکه مشکل بیکاری و توسعه بزرگترین دغدغه های مردم این شهرستان می باشد اذعان داشت: احداث سد بهشت آباد بهترین راهگشای این مشکلات است و مسئولان با دید باز به این موضوع بنگرند و هر چه زودتر اقدامات اولیه اجرایی این پروژه ار انجام دهند.

در پایان نماز جمعه محمدی معاون مدیر کل منابع طبیعی استان چهار محال وبختیاری با تبریک هفته منابع طبیعی به نمازگزاران، در خصوص اجرایی شدن احداث سد بهشت آباد اظهار داشت: ما مخالف احداث سد بهشت آباد نیستیم بلکه مخالف شیوه انتقال آب هستیم و شیوه ای که برای احداث سد بهشت آباد انتخاب کردند تونل ۶۵ کیلومتری می باشد که موجب زهکشی چشمه ها و خشک شدن منابع زیر زمینی می شود و انشالله با نحوه کارشناسی شده بهتری این پروژه هرچه زودتر انجام خواهد شد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 13049

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13049/مسئولانی-مخالف-احداث-سد-بهشت-آباد-هستند-توسعه-این-شهرستان-پیشنهاد-خود-مطرح-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir