کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل جدید صنعت، معدن، تجارت چهارمحال و بختیاری معرفی شد

15 اسفند 1392 ساعت 12:32

نعیم امامی امروز در مراسمی به عنوان مدیرکل جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری معرفی شد.


به گزارش جهانبین نیوز، امروز در مراسمی از زحمات رحمان کرمی به عنوان مدیرکل سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تقدیر و نعیم امامی به عنوان مدیرکل جدید این سازمان معرفی شد.

رحمان کرمی در این مراسم با ارائه گزارش عملکردی از دوران مدیریت خود اظهار کرد: در این مدت هشت ساله مدیریت خود در این سازمان تلاش کردم تا امور مردم به بهترین نحو انجام دهیم و کمترین برخورد و چالشی در این رابطه داشتیم.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری یک استان صنعتی است، گفت: امید می‎رود به زودی این استان در جزو 10 استان برتر صنعتی کشور قرار بگیرد.

کرمی با بیان اینکه بیش از 30 پروژه مهم صنعتی در استان در حال اجراست، افزود: با تکمیل و بهره‎برداری از این پروژه‌ها شاهد رشد و توسعه بیش از پیش استان خواهیم بود.

مدیرکل سابق صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری بر ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت تاکید و تصریح کرد: ما نه تنها باید در داخل نیازهای خود را برطرف کنیم بلکه باید به سفارشات خارج از کشور نیز بتوانیم به خوبی پاسخ دهیم.

نعیم امامی مدیرکل جدید این سازمان نیز در این مراسم با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، اظهار کرد: تورم بالا و رکود و رشد منفی اقتصاد در ماه‌های پایانی دولت دهم امان بخش صنعت، معدن و تجارت کشو را برید و آنچه از اهمیت بالایی برخوردار است تقویت وفاق ملی برای خروج از این وضعیت است.

وی، عدم تحقق برنامه‌های بخش صنعت و معدن استان را از مهمترین چالش‌های این حوزه دانست و گفت: در حالی که 241 هزار نفر شاغل در استان وجود دارد، اشتغال بخش صنعت تنها 9.5 درصد از آن را به خود اختصاص داده که ضروری است برای این چالش راهکار اساسی اندیشید.

امامی، تقویت طرح‌های اشتغالزا را از مهمترین برنامه‌های خود دانست و افزود: ارتقای بهره‎وری نیروی انسانی، اصلاح ساختار سازمانی، تلاش برای تامین منابع مالی متوقف شده، تکمیل چرخه فولاد و سیمان از دیگر این برنامه ها است.

انتهای پیام/ خ ز/


کد مطلب: 13036

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13036/مدیرکل-جدید-صنعت-معدن-تجارت-چهارمحال-بختیاری-معرفی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir