کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون وزیر صنعت، معدن، تجارت در شهرکرد:

تحقق اقتصاد مقاومتی با واگذاری امور به بخش خصوصی/ مدیران آمار اشتباه به مردم ارئه ندهند

15 اسفند 1392 ساعت 12:02

معاون توسعه مدیریت منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با واگذاری امور به خود مردم و تقویت تشکل‌ها و انجمن‌ها در کنار نهادها و ارگان‌ها دولتی می‎توان شاهد ارتقای بهره‎وری و تحقق اقتصاد مقاومتی در این بخش باشیم.


به گزارش جهانبین نیوز، علی یزدانی ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: انتصابات در دولت تدبیر و امید دارای پنج مولفه مهم است که سلامت فرد، مقبولیت، همراهی با سیاست‌های دولت، تعامل با سایر قوا و کارآمدی از جمله این ملاک‌هاست.

وی افزود: در حالی که ممکن است اختلاف‌نظرها و سلایق مختلف در کشور وجود داشته باشد اما باید تلاش کرد که برآیند این اختلافات به نفع نظام و رشد و توسعه کشور منجر شود.

یزدانی بر ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور تاکید کرد و گفت: هدف از اقتصاد مقاومتی نه یک اقتصاد بسته و محدود و انحصارگرا بلکه اقتصادی است که منجر به تداوم و تقویت نظام شود.

معاون توسعه مدیریت منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، تقویت بخش خصوصی را از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و تصریح کرد: با واگذاری امور به خود مردم و تقویت تشکل‌ها و انجمن‌ها در کنار نهادها و ارگان‌ها دولتی می‎توان شاهد ارتقای بهره‎وری در این بخش باشیم.

یزدانی، تفکیک وظایف وزارتخانه در سال آینده را از مهمترین برنامه‎های این وزارت دانست و اظهار کرد: تلاش می‎شود تا با اجرای این برنامه مانع تداخلی که ممکن است در این حوزه به وجود آید شد.

وی با بیان اینکه مدیران کل در استان‌ها نباید آمار اشتباه به مردم ارائه دهند، تاکید کرد: امید می‎رود مدیران با انجام درست وظایف خود و حرکت در مسیر قانون بتوانند خدمات خوبی را به مردم ارائه دهند.

انتهای پیام/خ ز/


کد مطلب: 13033

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/13033/تحقق-اقتصاد-مقاومتی-واگذاری-امور-بخش-خصوصی-مدیران-آمار-اشتباه-مردم-ارئه-ندهند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir