کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دوره مربیگری درجه3 و آزمون دان 1 تا سه ورزش های رزمی استان برگزار شد

مشکات برین بام ایران , 14 اسفند 1392 ساعت 14:25

مسئول کمیته داوران بانوان استان گفت : دوره مربیگری عملی و آزمون دان ۱ تا سه ورزش کیک بوکسینگ با حضور علاقمندان این رشته از شهرهای مختلف استان برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز، نرجس رحمانی زاده اظهار کرد : یکی از اهداف اصلی برگزاری این دوره، بالا بردن اطلاعات مربیان و برگزاری دوره های مربیگری در داخل استان است که بدون تردید، نتیجه این تلاش ها ، افزایش توان فنی و تاکیتیکی ورزش کاران بود.

وی بیان کرد: این دوره در سطح کشوری در سبک اسپورت کیک بوکسینگ با حضور استان های چهارمحال و بختباری، اصفهان، تهران و خوزستان به میزبانی اصفهان با حضور نائب ریس بانوان کشور، فرزانه حیدری به عنوان مدرس برگزار شد.
رحمانی زاده گفت: بانوان رزمی کار چهارمحال و بختیاری در سال های اخیر نشان دادند مانعی برای قدرت نمایی و افتخار آفرینی آنان در رقابت های داخلی و خارجی وجود ندارد.

مسئول کمیته داوران بانوان استان افزود : جذابیت فراوان رشته کیک بوکسینگ، موجب اقبال و توجه بیش از پیش بانوان به این رشته ها شده و اگر بتوانیم از این سرمایه ها بدرستی استفاده کنیم ، نسل آینده ورزشکاران این رشته، موفقیت های بیشتری را برای ورزش استان کسب خواهند کرد.

وی افزود: پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر این ورزش ها در گرو اتحاد و همکاری بیشتر دست اندکاران هیات های ورزشی شهرهای استان است که باید تلاش کنیم این رمز موفقیت را در میان ورزشکاران و مسوولان این ورزش نهادینه کنیم.

رحمانی زاده با اشاره به اسامی بانوان مدال آور رشته کیک بوکسیگ در استان گفت: خانم ها یاسمین قائدی، فریده رحمانی زاده، صبا علیپور، نگار خاکسار حقانی، ترانه راستی، فاطمه فرج زاده، مریم عابدی، الهام یادگاری، نسرین مقیمی، مژگان همتی، زهرا کیانی، شبنم موسوی پور، ساغر بیگی، الهه ترکی، مریم ترکی، مرضیه صالحی، غزاله فتاحیان، لیلا مرادی، زهرا ربیعی و فاطمه ربیعی می باشند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 12997

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12997/دوره-مربیگری-درجه3-آزمون-دان-1-سه-ورزش-های-رزمی-استان-برگزار

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir