کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افراد کم درآمد از یارانه بیشتری برخوردار خواهند شد

14 اسفند 1392 ساعت 14:07

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در فاز دوم هدفمندی، یارانه به همه دهک ها داده نخواهد شد و افراد کم درآمد از یارانه بیشتری برخوردار خواهند شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبر نگار بام ایران خبر؛ در کمسیون تنظیم بازار استان که با حضور استاندار،ریاست ومسئولین سازمان صنعت ،معدن و تجارت و اصناف و بازاریان استان برگزار گردید؛ استاندار با اشاره به آستانه ورود به مرحله دوم هدفمند کردن یارانه ها اظهار کرد: در دور جدید دولت تلاش کرده که به بخش تولید کمک کرده تا بتواند هزینه تمام شده کالا و خدمات را کاهش دهد و به تولید داخلی کمک کند و از ورود بی رویه کالاهای صادراتی مخصوصاً چینی جلوگیری کند.

وی افزود: این کمک ها در بخش های مختلف از جمله کمک به صنعت برای جلوگیری از افزایش قیمت ها، کمک به زیرساخت های مسکن،کمک به زیرساخت های اشتغال و...انجام می گیرد که در نهایت همه ی این کمک ها به کم شدن هزینه ی تمام شده کالا ها منجر می شود و هزینه خانوارها در مقابل، کاهش پیدا خواهد کرد.

همچنین استاندار تصریح کرد:۳۵۰۰۰ نفر تحت بیمه تأمین اجتماعی قرار خواهند گرفت که هزینه درمان و سلامت خانوار پایین می آید و به طبع هزینه خانوار ها کم می شود.

وی افزود: یارانه ها در مرحله دوم به صورت نقدی و غیر نقدی واگذار خواهد شد. در این مرحله با توزیع برگه های خود اظهاری در میان مردم، یارانه به افراد پردآمد تعلق نخواهد گرفت. در همین رابطه یارانه به همه دهک ها داده نخواهد شد و افراد کم درآمد از یارانه بیشتری برخوردار خواهند شد.

همچنین سلیمانی با آرزوی این که اقتصاد کشور با عرضه و تقاضای برابر روبرو شود و نبض اقتصاد و بازار در دست بخش خصوصی بیافتد اظهار کرد: توافقات ژنو با رویکرد مثبتی در حال مذاکرات است و ما به این مذاکرات خوشبین هستیم و این مذاکرات تا ۱ الی۲ سال آینده با رویکرد مثبتی به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/


کد مطلب: 12996

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12996/افراد-کم-درآمد-یارانه-بیشتری-برخوردار-خواهند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir