کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

رسانه ها بایستی تفکر اقتصاد مقاومتی را بیش از پیش ترویج دهند/قلم خبرنگاران ابزار برقراری ارتباط با خداست

14 اسفند 1392 ساعت 13:12

رسانه ها زبان مردم هستند و بایستی مطالبات عمومی را نهادینه کنند و از سویی دیگر تفکر اقتصاد مقاومتی را ترویج دهند.


به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در دیدار با جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، با تصریح اینکه، اقتصاد مقاومتی به معنای ایستادن بر روی پای خود و استفاده از توانمندی های درونی است خاطر نشان کرد: فراگیر شدن اقتصاد مقاومتی نیاز مند فعالیت مداوم رسانه هاست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان خطاب به خبرنگاران گفت: شما اصحاب قلم تا آنجا که می توانید سعی کنید نشر دهنده باشید و آنچه را از جایگاه نمایندگان ولی فقیه (که بالطبع، جایگاه مفاهیم مقام عظمای ولایت هستند،) کسب می کنید، استفاده نموده و خواسته های آنان را در رسانه خود منتشر نمایید. هر آنچه را که در مسیر ولی فقیه است باید محکم و پررنگ تر ترویج نمود.


حجت الاسلام نکونام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی، بر ضرورت نهادینه کردن این مهم در جامعه تاکید کرد و گفت: خبرنگاران در نهادینه کردن فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه نقش مهم و به سزایی دارند.


وی با بیان اینکه قلم خبرنگاران نباید وام‎دار یا وابسته به جناح خاصی باشد، اظهار کرد: راه درست که همان راه خدا، اسلام و نظام جمهوری اسلامی است، تنها یک راه است و خبرنگاران باید تنها در همین راه قلم بزنند، این در حالی است که اگر این قلم در جهت درست به کاربرده شود مفید و موثر واقع می‎شود و اگر در جهت نادرست بهره‎برداری شود مخرب و مضر است.

حجت الاسلام نکونام بیان داشت: باید تلاش کرد تا رابطه انسان با خدا قطع نشود چراکه تقویت ارتباط با خداوند متعال سبب رستگاری افراد می‎شود.

وی افزود: رابطه بین خدا و بندگان یک وسیله خاص ندارد بلکه هرچه در عالم هستی قرار دارد می‎تواند ابزار رابطه انسان با خدا باشد.

نکونام با بیان اینکه همه کائنات ابزار رابطه انسان با خداست، تصریح کرد: اگر این معرفت در ما حاصل شد هر لحظه خود را در محضر خداوند متعال حاضر می‌بینیم و بندگی خدا را می‎کنیم.

امام جمعه شهرکرد بر ضرورت تقید افراد به آداب اسلامی تاکید کرد و گفت: عبادت و بندگی خدا تنها به نماز و روزه نیست بلکه باید در همه عرصه‌ها و جنبه‌ها بنده مطیع و فرمانبردار خداوند باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، توجیه‌گری را از مهمترین مشکلات جامعه بشری دانست و افزود: توجیه‌گری با بصیرت سازگاری ندارد.

وی با اشاره به سفر به شهرستان کوهرنگ و سرکشی از مردم این منطقه افزود: این سفر مایه برکت و سفری پرافتخار بودو با نامه نگاری هایی که در این زمینه به شخص رئیس جمهور ارسال شد مقرر شد تمامی دستگاه های مربوطه به وضع مشکلات مردمی اعم از جاده، ایجاد راهدارخانه، آب و برق، اقتصاد و همچنین اختصاص یک فروند بالگرد برای رسیدگی به مشکلات این خطه رسیدگی فوری نمایند.
انتهای خبر/خ ز/ح


کد مطلب: 12986

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12986/رسانه-بایستی-تفکر-اقتصاد-مقاومتی-بیش-پیش-ترویج-دهند-قلم-خبرنگاران-ابزار-برقراری-ارتباط-خداست

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir