کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حنای دوم خردادی های ساختارشکن چه رنگی دردولت تدبیروامیددارد؟

19 اسفند 1392 ساعت 15:08

درحالی دردولت تدبیر وامید به سرمی بریم که برخی اصلاح طلبان ساختارشکن دوباره سعی درتشویش اذهان عمومی وبه سخره گرفتن ساختارها وخط قرمزهای تنهانظام حاکم مبتنی برولایت فقیه درجهان اسلام را دارند.


همان طور که از نام انتخاب شده توسط رییس جمهور محترم برای این دولت تحت عنوان دولت "تدبیر وامید" برمی آید انتظارمی رود هرگونه اظهار نظر، انتقاد، کاررسانه ای، برخوردبامخالف(تحمل مخالفین)، ونهایتاً هرگونه تصمیم اجرایی وعملیاتی از الگوی تدبر واندیشه بهمراه ایجاد امید وشورآفرینی برای آحاد مردم برخوردار باشد.

دراین یادداشت سعی داریم درمورد برخی فعالیت ها ومعنی داربودن ونبودن اظهار نظرساختارشکنان دراین دولت را بررسی نماییم.

پس از مستقر شدن دولت یازدهم براریکه قدرت کشور، شاهد حضور برخی دوم خردادی های ساختارشکن درعرصه سخنرانی در جمع اصلاح طلبانی هستیم که به دولت تدبیر وامید چسبیده اند.
 
چندی پیش(14شهریور92) محمدرضا خاتمی عضو حزب منحله مشارکت باحضور درجمع  جوانان اصلاح طلب تحت عناوین همایش فصلی در شهرکرد دریک سخنرانی با مطرح کردن "تقلب بزرگ"و سیر درتوهم اصحاب فتنه تحت این عنوان،  سعی درزنده کردن موضوعی که انتخابات 92خط بطلان برآن کشیده بود، داشت. ایشان سپس بابیان این که این انتخابات برای ما چندین دستاورد داشت، گفت: "اگر ما این جشن را می گیریم حاصل انقلابی است که مردم با جان و دل به دست آوردند. این انقلاب با جان مردم چه کرده است، علیرغم مشکلات زیاد نگذاشتند استبداد باقی بماند مردم را نباید دست کم بگیریم مردم را می توان ساکت کرد اما آتش را در دل آنان نمی توان از بین برد، تا می توانیم به آینده بسیار روشن خود امیدوار باشیم".

این درحالی است که وی به قول خود از تاریکی آمده چگونه انقلابی که استقلال ومردم سالاری آن جهانیان رابه حیرت ازثمرات آن واداشته استبدادی می خواند! وباتحلیل ها وبرداشت غلط از پیام مردم درانتخابات، سعی در مصادره آن به نفع اصلاح طلبان افراطی، بخصوص حزب منحله مشارکت دارد.

اخیراً نیز سعید رضوی فقیه، عضو دیگری از حزب منحله مشارکت،  در دومین همایش فصلی اصلاح‌طلبان استان همدان با عنوان «بررسی موانع و راهبردهای تدبیر و امید» با اظهاراتی عجیب از تریبون نظام جمهوری اسلامی هجمه های زیادی به ارکان نظام وخط قرمزها مخصوصا شورای نگهبان ورهبری نظام و...داشته است که به برخی ازآنها به نقل از "صبح الوند"اشاره می کنیم:

وی در مورد رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس در عباراتی توهین آمیز خطاب به اعضای شورای نگهبان خاطرنشان کرد: ۱۲ نفر آدمی که کمتر از من و شما راجع به مصلحت خودشان نمی‌توانند تصمیم گرفته و مصلحت زندگی خودشان را بفهمند، چه طور در مورد منفعت و مصلحت ۷۰ میلیون جمعیت تصمیم گرفتند!

این اصلاح طلب طرفدار فتنه ۸۸ برگزاری انتخابات مجلس هفتم را یک افتضاح نامید و گفت: مجلس هفتم خانه نمایندگان ملت نبود، خانه نمایندگان حکومت بود، مجلس‌های بعدی هم این طور است.

وی با این ادعا که ما هم دلمان به خاطر کشور می‌سوزد و می‌خواهیم حقایق را بیان کنیم، با سیاه‌نمایی منحصر به فردی در مورد وضعیت کشور تصریح کرد: ما می‌خواهیم فقط بیم بدهیم، تهدید نمی‌کنیم، زوری نداریم که تهدید کنیم، ابزار و اهرم دست ما نیست نه زندان داریم که کسی را داخلش ببریم ، نه زنجیر تا کسی را ببندیم، نه تازیانه که بزنیم، نه قوه قضائیه‌ای که با احکامش افراد را ممنوع الخروج و ممنوع‌الاشتغال و ممنوع‌التعلیم و ممنوع از خدمات و فعالیت‌های اجتماعی کنیم!

رضوی فقیه فراموش کرد در این مراسم قرار است ادای حمایت از دولت تدبیر و امید را در آورد و در اظهاراتی ناامیدانه گفت: ما آینده روشن و درخشانی در پیش نداریم، جزیره‌ای هستیم در اقیانوس دشمنان، قدرت‌های بزرگ جهانی استقلال ما را تهدید می‌کنند، حتی بعضی از همسایه‌های ما!!

رضوی فقیه نظارت استصوابی را ابداع شورای نگهبان و اقدامی خودسرانه و غیرقانونی بعد از دوره امام دانست و گفت: شورای نگهبان سعی می‌کند نیروهای سیاسی مخالف گرایش حاکم را آرام آرام حذف کند، بنابراین در دولت، مجلس شورا و مجلس خبرگان و در جاهای دیگر با یک حرکت آرام برای تسویه، خالص و یک دست کردن دستگاه‌ها، امروز مجلس با یک اقلیت انگشت شماری مواجه است که احتمالاً در مجلس بعدی هم حضور نخواهند داشت، چون رد صلاحیت می‌شوند!

وی در ادامه با عباراتی شرم‌آمیز رهبری ولی فقیه در انقلاب را در کنار دیگر سلاطین رژیم‌‌های طاغوت قرار داد و گفت: ما از انقلاب مشروطیت تا الان هفت زمامدار به خودمان دیدیم، زمامدار هفتم آیت‌الله خامنه‌ای است، شش زمامدار دیگر از دنیا رفته‌اند و..."

سوال اساسی ما این است که دولت محترم مرز خود را با این گونه افراد وتکرار تاریخ افراطی گری که خود هزینه های زیادی را برمردم نجیب ما درگذشته وارد کرده است، مشخص نماید چرا که این همه هجمه علیه ارکان نظام جمهوری اسلامی به هیچ وجه با اعتدال سازگار نیست ونه تنها هیچ گونه تدبیر وامیدی درآن نیست بلکه ریشه درناامیدی وسیاه نمایی از کشور ویأس را درپی دارد. آقای رییس جمهور محترم بفرمایند حنای این افراد افراطی در دولت تدبیر وامید رنگی دارد یا ندارد! اگر نداردافراطی ها چگونه می توانند دراین دولت که نماینده اعتدال است به تشویش اذهان عمومی پرداخته وخوراک رسانه های معاند را تأمین نمایند؟

م.س


کد مطلب: 12974

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12974/حنای-دوم-خردادی-های-ساختارشکن-رنگی-دردولت-تدبیروامیددارد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir